modre-zony-v-praze-ceka-revoluce-352x198.jpg

Modré zóny v Praze čeká revoluce

dopravní předpisy v čr

Parkování v Praze by mělo být v budoucnu jednodušší. Minimálně pro Pražany, chystá se totiž sloučení modrých zón v rámci celého města.

Diskuze

16 komentářů

    Radim

    Měl jsem malý obchod na Praze 2, slušnej roční obrat a pravidelný zákazníky. Po zavedení modrejch zón mi obrat klesnul na pětinu, lidi ke mě přestali jezdit, protože nesměli kde zaparkovat. Tak jsem to pustil, teď je tam nějakej vjetnamec se zeleninou nebo snad nonstop herna, kam chodí ty nejhorší smažky. Už je mi to u prdele, dávno jsem se přestěhoval z Prahy 2 na ves. Ale tak co, půl roku jsem si pobyl na pracáku a zadlužil se. Hlavní je, že má pár rezidentů kam dát svoje felície. Nenávidim Prahu.

    Asten

    Ze slušnýho obratu by se jistě dalo zaplatit parkování pro zákazníky, ale jinak souhlas.
    Bydlím na přelomu P2 a P10 a je to peklo, každej strejda si tu svojí feldu postaví před barák a pohne s ní jen při čištění ulic nebo na Dušičky

    spooon

    tohle je realita mnoha mísr, ne jen Prahy. Například velmi oblíbené oživování Náměstí menších i větších měst, kde se zakáže vjezd aut, aby zde mohli chodit pěší a bylo to zelenější. Dopadá to tak, že tyto náměstí jsou absolutně mrtvá, protože tam nikdo nechodí a život se přesouvá do uměle vytvořených nákupních center na periferiích větších měst. Jo, přesně tohle všichni chceme…

    Radim

    Obrat neni to samý co zisk. A parkovací místa byly k hovnu, když stejně přestali lidi jezdit. To víš, u nákupního centra je to pohodlnější, protože proč se handrkovat do prahy do města, když tě pětkrát vyfotí cestou radar, třikrát zbuzeruje měšťák a pak dostaneš botu nebo ti odtáhnou auto jen proto, že si jdeš něco koupit.

    Pavel F.

    Jak se takto začínají dělit silnice na \“moje a tvoje\“, tak doufám, že v Plzni, Brně, Ostravě také zavedou modré zóny, kde budou smět parkovat všichni mimo pražáků (ať si ochutnají svoji medicínu) 🙂

    Inverted Cat

    Kdyby ses pravidelně vracel dom po celém dni v práci a pak musel 30 min kroužit po okolí, abys pak zaparkoval 5 ulic od baráku, pak lapil děcko pod paži, nákup pod druhou, třetí a čtvrtou paži, na ptáka si narazil autsedačku, a to jen proto, že ti před barákem stojí 1000 aut, tak by ses na to možná díval drobátko jinak. A takhle to zejména na Praze 2 (od D1) vypadalo denně. Zaparkovat poblíž se dalo možná tak v sobotu / neděli…

    Jen jestli tě nepohřbila spíše ta obchodní centra.

    Pokud si konkuroval obchodním centrům – tak tam nemáš moc šanci. Doba je prostě příliš uspěchaná – a objíždět malé obchůdky se prostě nevyplácí a je to nepohodlné. Pokud jde o úzkospecializované zboží, tak tě budou drtit cenou eshopy, a pokud jde o masovku, tak se chodí do obchodních center, kde je velký výběr masovky na jednom místě.

    FB

    No jo, kdo chce parkovat před barákem bydlí na vsi. Kdo chce bydlet v centru jezdí MHD… Jinak to nepude

    Radim

    Měl jsem malý obchod na Praze 2, slušnej roční obrat a pravidelný zákazníky. Po zavedení modrejch zón mi obrat klesnul na pětinu, lidi ke mě přestali jezdit, protože nesměli kde zaparkovat. Tak jsem to pustil, teď je tam nějakej vjetnamec se zeleninou nebo snad nonstop herna, kam chodí ty nejhorší smažky. Už je mi to u prdele, dávno jsem se přestěhoval z Prahy 2 na ves. Ale tak co, půl roku jsem si pobyl na pracáku a zadlužil se. Hlavní je, že má pár rezidentů kam dát svoje felície. Nenávidim Prahu.

    Asten

    Ze slušnýho obratu by se jistě dalo zaplatit parkování pro zákazníky, ale jinak souhlas.
    Bydlím na přelomu P2 a P10 a je to peklo, každej strejda si tu svojí feldu postaví před barák a pohne s ní jen při čištění ulic nebo na Dušičky

    spooon

    tohle je realita mnoha mísr, ne jen Prahy. Například velmi oblíbené oživování Náměstí menších i větších měst, kde se zakáže vjezd aut, aby zde mohli chodit pěší a bylo to zelenější. Dopadá to tak, že tyto náměstí jsou absolutně mrtvá, protože tam nikdo nechodí a život se přesouvá do uměle vytvořených nákupních center na periferiích větších měst. Jo, přesně tohle všichni chceme…

    Radim

    Obrat neni to samý co zisk. A parkovací místa byly k hovnu, když stejně přestali lidi jezdit. To víš, u nákupního centra je to pohodlnější, protože proč se handrkovat do prahy do města, když tě pětkrát vyfotí cestou radar, třikrát zbuzeruje měšťák a pak dostaneš botu nebo ti odtáhnou auto jen proto, že si jdeš něco koupit.

    Pavel F.

    Jak se takto začínají dělit silnice na „moje a tvoje“, tak doufám, že v Plzni, Brně, Ostravě také zavedou modré zóny, kde budou smět parkovat všichni mimo pražáků (ať si ochutnají svoji medicínu) 🙂

    Inverted Cat

    Kdyby ses pravidelně vracel dom po celém dni v práci a pak musel 30 min kroužit po okolí, abys pak zaparkoval 5 ulic od baráku, pak lapil děcko pod paži, nákup pod druhou, třetí a čtvrtou paži, na ptáka si narazil autsedačku, a to jen proto, že ti před barákem stojí 1000 aut, tak by ses na to možná díval drobátko jinak. A takhle to zejména na Praze 2 (od D1) vypadalo denně. Zaparkovat poblíž se dalo možná tak v sobotu / neděli…

    Jen jestli tě nepohřbila spíše ta obchodní centra.

    Pokud si konkuroval obchodním centrům – tak tam nemáš moc šanci. Doba je prostě příliš uspěchaná – a objíždět malé obchůdky se prostě nevyplácí a je to nepohodlné. Pokud jde o úzkospecializované zboží, tak tě budou drtit cenou eshopy, a pokud jde o masovku, tak se chodí do obchodních center, kde je velký výběr masovky na jednom místě.

    FB

    No jo, kdo chce parkovat před barákem bydlí na vsi. Kdo chce bydlet v centru jezdí MHD… Jinak to nepude

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist