D-FENS: Nulová vize, nulový výsledek.
dopravní předpisy v čr
Norský inženýr jménem Trond Åge Langeland jistě nebude nikým obviňován, že patří k nějakému undergroundovému hnutí bezohledných petrolheadů.
Mitsubishi ASX oblékli ve francouzském butiku. A hodně prokouklo
McLaren překope vzhled supersportů. Ukázal první návrhy s inspirací legendami
Škodu 105 zná každý, ale co 1050? Víte, proč tento kuriózní model vznikl?
Mazda renovuje koncept RX-Evolv: Prototyp Mazdy RX-8, který pomohl zachránit wankel
Audi A7 se silným dieselem je svižné a úsporné gétéčko, ze kterého nechcete vystoupit
Opravy na D1 nekončí. Řidiče čekají letní omezení kvůli mostům
dopravní předpisy v čr
Norský inženýr jménem Trond Åge Langeland jistě nebude nikým obviňován, že patří k nějakému undergroundovému hnutí bezohledných petrolheadů.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Kurna, at se koukam jak se koukam, tak od roku 2002 do roku 2010 se pocet umrti a tezkych zraneni snizil http://www.ssb.no/vtuaar_en/tab-2011-06-10-02-en.html , a to dost vyrazne… Kdyz se to vezme po dekadach http://www.ssb.no/vtuaar_en/tab-2011-06-10-17-en.html , tak pocet mrtvych taky klesnul..
Dopravně preventivním zklidněním, či jak se toto tituluje, to ale zcela dozajista nebylo. 😉
A lze uvažovat jistou dobu \“náběhu\“ programu. Pak skutečně počet vážně zraněných narostl během určitého časového období (jen konstatuji).
To je fakt. Spis jsem poukazoval na nesrovnalost v clanku a ve statistikach. Navic i s prilozeneho grafu je videt, ze pocet mrtvych klesnul. A pod tim je text, ze se nestalo nic. To mi prislo zvlastni:)
Cudujem sa, ze Langeland neriesil aj otazku, preco sa vyrabaju auta s 200, 300 alebo 400 konmi a maximalkou 250 kmh, ked vsetko nad 130 je takmer vsade nelegalne…
–
Samozřejmě. Dostat za diplomku Ph.D., to by byl asi první… 🙂