d-fens-nulova-vize-nulovy-vysledek.jpg

D-FENS: Nulová vize, nulový výsledek.

dopravní předpisy v čr

Norský inženýr jménem Trond Åge Langeland jistě nebude nikým obviňován, že patří k nějakému undergroundovému hnutí bezohledných petrolheadů.

Diskuze

7 komentářů

    Michal

    Kurna, at se koukam jak se koukam, tak od roku 2002 do roku 2010 se pocet umrti a tezkych zraneni snizil http://www.ssb.no/vtuaar_en/tab-2011-06-10-02-en.html , a to dost vyrazne… Kdyz se to vezme po dekadach http://www.ssb.no/vtuaar_en/tab-2011-06-10-17-en.html , tak pocet mrtvych taky klesnul..

    Márty

    Dopravně preventivním zklidněním, či jak se toto tituluje, to ale zcela dozajista nebylo. 😉

    Márty

    A lze uvažovat jistou dobu \“náběhu\“ programu. Pak skutečně počet vážně zraněných narostl během určitého časového období (jen konstatuji).

    Michal

    To je fakt. Spis jsem poukazoval na nesrovnalost v clanku a ve statistikach. Navic i s prilozeneho grafu je videt, ze pocet mrtvych klesnul. A pod tim je text, ze se nestalo nic. To mi prislo zvlastni:)

    Ernest

    Cudujem sa, ze Langeland neriesil aj otazku, preco sa vyrabaju auta s 200, 300 alebo 400 konmi a maximalkou 250 kmh, ked vsetko nad 130 je takmer vsade nelegalne…

    eng

    Petr

    Samozřejmě. Dostat za diplomku Ph.D., to by byl asi první… 🙂

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist