autoweb.cz > blog > Senzace, redaktor Autoweb.cz ustanovil rekord na Severní smyčce okruhu Nürburgring!
Senzace, redaktor Autoweb.cz ustanovil rekord na Severní smyčce okruhu Nürburgring!
Poslední dobou se to rekordy na Ringu jenom hemží a bylo by příliš skromné neprozradit, že i já jsem stanovil rekord na Severní smyčce okruhu Nürburgring. Nechával jsem si to pro sebe, skromnost je totiž kromě sebekritičnosti, kráse, inteligenci, empatii, smyslu pro humor, ohleduplnosti a pokornosti – mou nejlepší vlastností. Nicméně v kontextu okolností mám pocit, že musím svůj rekord zveřejnit.
Abych svůj čas správně zasadil do žebříčku, tak připomenu, že – i když se to možná změní a změní to samo Porsche s testovaným závodním speciálem – stále platí za absolutního krále Ringu již zesnulý závodník Stefan Bellof s časem 6:11,13 v Porsche 956. V divizi aut nehomologovaných pro běžný provoz je první v řadě McLaren P1 XP1 LM Prototype s časem 6:43.22 a ve třídě produkčních vozů je první Porsche 911 GT2 RS (991.2).
Já, když jsem si naposledy měřil čas, jsem dal Smyčku za 11:58,33 v Subaru Forester s atmosférickým benzínovým dvoulitrem a bezstupňovou převodovkou CVT. A zajel jsem tím rekord!!! A jsem si jistý, že je to tak zásadní informace, že si ty tři vykřičníky zaslouží.
Problém by mohl nějaký rýpal vidět v tom, že čas 11:58,33 je špatný a já bych musel souhlasit. Je to bída. Jenže já chci být držitelem rekordu, abych se mohl patřičně vytáhnout před klukama z redakce. A udělat si jméno. Takže to vymyslím tak, že se prohlásím vítězem a rekordmanem v kategorii, ve které nemohu nebýt první. Dámy a pánové, Filip Rakovan zajel rekordní čas na Severní smyčce Nürburgingu v kategorii SUV s českou registrační značkou 6AK 8953, atmosférickým motorem, pohonem všech kol, a červeným lakem karoserie.
Čtenáři a moji potencionální klienti (kdybych se tedy věnoval nějaké komerční činnosti a klienty měl) teď mohou očekávat lepší služby, protože jinak to u rekordmana ze Zeleného pekla být nemůže. Mimochodem ten čas mám tak špatný, protože na dráze bylo při měření díky průtrži asi deset čísel vody, já (hloupě) šlapal na plyn do chvíle, než jsem dostal krizovku, ze které jsem se s notnou dávkou štěstí dostal, a pak jsem jel se slepenými trenýrkami do cíle pomaleji než slimák.