titulka-19-352x198.jpg

Experti poradí, jak správně zacházet s přeplňovaným motorem a šetřit turbo

poradna

Vytáčení motoru do maximálních otáček se nemusí řidičům automobilů vybavených „turbem“ vyplatit. Další „past“ se může skrývat v systému Start-Stop, zejména při zastavení po rychlé jízdě. Je tak potřeba dodržovat základní provozní pokyny.

Diskuze

2 komentáře

    Álois ze Zašové

    Jedna věc je šetřit turbo. Druhá věc je důležitější – výrobci by měli dělat kvalitnější komponenty.
    Škoda octavia 1.9 TDI r.v. 2000 – vadné turbo po 400 -500 tis. km. Dnes nové auta stěží vydrží 250 tis km. Jaképak šetření turba?
    Začínám mít na tyto rádoby poradenské stránky a články svůj jistý názor.

    Milan

    Parádní článek, díky za tipy. Velmi užitečné. Právě s turbem jsem u svého auta v minulosti měl problémy. Nejspíš to bylo způsobeno také špatným zacházením. Oprava ale naštěstí nebyla zas tak nákladná. O repas turba se mi postarali tady: https://profiturbo.cz/

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist