titulka-19-352x198.jpg

Jak správně zacházet s přeplňovaným motorem a šetřit turbo?

poradna

Vytáčení motoru do maximálních otáček se nemusí řidičům automobilů vybavených „turbem“ vyplatit. Další „past“ se může skrývat v systému Start-Stop, zejména při zastavení po rychlé jízdě. Je tak potřeba dodržovat základní provozní pokyny.

Diskuze

1 komentář

    Álois ze Zašové

    Jedna věc je šetřit turbo. Druhá věc je důležitější – výrobci by měli dělat kvalitnější komponenty.
    Škoda octavia 1.9 TDI r.v. 2000 – vadné turbo po 400 -500 tis. km. Dnes nové auta stěží vydrží 250 tis km. Jaképak šetření turba?
    Začínám mít na tyto rádoby poradenské stránky a články svůj jistý názor.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist