naklady-na-servis-ojetin-mensi-vuz-neznamena-nizsi.jpg

Náklady na servis ojetin? Menší vůz neznamená nižší!

poradna

Při výběru ojetého automobilu motoristé posuzují řadu faktorů, jedním z nich jsou i náklady na údržbu. U jakých vozidel čekat příznivá čísla a kde si naopak dát pozor na výdaje?

Diskuze

12 komentářů

    Pavel

    Domnívám se, ze „velikost“ nebo spíše kategorie auta hraje značnou roli. Samozrejme dulezite je jestli to je prémiové nebo nepremiove auto. Evropan vs. Japonec.
    Ale obecně samozrejme servis malého auta vs. Střední třída bude hodne ve prospěch malého auta.
    Nejde jen o motor. Podvozkové díly jsou často mnohem dražší, celní sklo, kotocouce, tlumiče atd.

    Navíc v článku jsou na závěr porovnány velmi podobná auta;)

    qazarec

    Měl jsem před lety nové auto, yeti, docela často se něco pokazilo.. Servisy mne přišli na nemalé peníze. Spotřební materiál jako brzdy apod ani nepočítám. Před rokem jsem koupil v AAA ojetinu. Audi. Přijde mi že s autem jezdím do servisů míň často, do servisu jezdím ke známému co s audi umí. Spotřebka je skoro za stejné peníze jako u Yetiny..S Audi A se mi jezdí líp a stojí mne to stejně.

    Marek

    Takhle to dělá asi hodně lidí. Namísto nového auta jdou do áček třeba a tam koupí ojeté prémiové auto za cenu nový fábie v jakštakš výbavě. Někomu ta fábka stačí, někdo chce bezpečnější, výkonnější a luxusnější auto. Jak se všeobecně ví- nové auto ztrácí na hodnotě skoro nejvíc. Za 350 tosíc už se dá pořídit hezký auto.

    Klusic

    Za 350 tisíc tam koupíte tu káru co mám já! 🙂 Docela jsem se divil jak vše proběhlo hladce a hlavně rychle.

    MGRR

    Kdyby jste tam řešil reklamaci, tekl by Vám pot po zádech 🙂

    Olítanou A6, vykoupenou o třetinu méně z AAA… a ještě se chlubit. Kdyby jste byl z Ukrajiny, tak bych to pochopil.

    Za stejné peníze by jste si mohl přivézt privátní A6 s polovinou skutečných kilometrů z Německa, servisní knížkou a pořádným servisem, ne jako bastler servis AAA.

    Nehavarovanou/nelakovanou/netknuto po Německu (nehavarovaná po AAA a Česku znamená, že lakované a měněné díly se nepočítají, takže může být klidně vyválená v příkopu na boku a pořád je nehavarovaná 🙂

    Donald

    Ja bych treba dovoz auta neriskoval. Muze byt bourany, neco nebude fungovat a co pak s tim. Zatim jsem vzdy kupoval u AAA a nemam problem.

    Mysel

    Tezko porovnavat rizika nakupu v zahranici s nakupem v AAA. Takovou smulu mit v zahranici temer nikdy nebudete. Nejen ze to auto nebude potemkiniada, ale i stav auta tam bude mnohem lepe odpovidat poptavane cene. Tolik k reklamnim prispevkum agentu Becek..

    krychlik

    Koukám, že ve všech diskuzích na automobilových webech v poslední době jede nenápadná reklama na AAA. To je neuveřitelný, jak je tam všechno vo pohodě. 😉
    Realita je taková, že se tam asi dá koupit slušné auto, ale pleček je jako všude prostě nejvíc. K tomu přidat časové protahování nákupu a nátlak na kupující a rázem je pohoda v háji…

    Hans

    Ne vždy platí že za malé auto se platí víc. Mám Audi A6, z roku 2010, je z autobazaru třiá a auto servis nepotřebuje. Běžné věci jako brzdné destičky, tlumiče apod nejsou tolik drahé jako když jsem jezdil s Octavií do servisů.

    Havranek

    Nové auto ztratí ročně na ceně i 50 tisíc. To je dost podstatný argument pro lidi co na auto dlouho šetří. Ty ceny oprav už nejsou tak hrozné, pokud však člověk nekoupí úplný šrot někde-doveženou bouračku apod.. Kdyby ty nový auta aspoˇv vydržela ale co vím tak kdo si koupil nové auto byl s ním v servisu víckrát než ten, kdo si pořídil dobrou ojetinu..

    Havránek

    Z Německa? Ne díky, nechci nějakou bouračku co opravovali nějací Turci vyučení cukráři. Měl jsem již tu zkušenost. To, že němci jezdí jenom do autorizáku je blbost. Jakmile se auto začne kazit tak ho radši prodají..pokud jde na východ tak tím je to ještě horší..

    Jammal

    😀 hehehehehe, no něco na tom bude! Já osobně mám velmi špatnou zkušenost s koupi auta přes annonci, koupil jsem kradené a nemám ani peníze a ani auto, pozor na výhodné inzeráty!!!!!

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist