Jak ušetřit na provozu auta? Naftový motor není pro každého
Zajímavosti o autech
Řada motoristů pořizuje ojetý automobil v absolutním zaslepení vidinou nízkých provozních nákladů turbodieselů, přitom pro ně naftový motor není vůbec vhodný. Kdy vsadit na naftu a kdy hledat jinde?
Nějak mi tam chybí cenové porovnání benzínu a nafty, když se to už zmiňuje v titulku! Nebo má jít o další ekologiký osvětový článek, aby lidi kupovali benzín, do kterého se za chvíli budou fitry cpát taky.
Tdi s rotačkou. Euro 2. Jezdí, jezdí a jezdí. Chip na 140 ps a STK bez problémů. Už jsem to chtěl měnit za novější, ale byl by to krok zpět.
Roky jsem řešil čím nahradit 1,9 tdi. Vydržel neskutečně moc, výkon měl parádní a spotřebu super. Srovnatelné motory s pdf žerou o litr víc a problémů mají víc než mají výhod. V prípadě poškození vstřikovačů je to za 60 000 kč a to vám sežere úsporu proti benzínu na 5 let. Nakonec jsem koupil Mazdu s plnotučným dvoulitrem, bez turba a zatracených VW řetízků. Mám s ní najeto 23 000 a zatím spokojenost. Spotřeba, výkon, super. Můžu jenom doporučit.
u mne neměla nikdy šanci, ta patří do kamen…………
Filtr ven, egr zaslepit a je klid. jednou za dvaroky mě ta hodina pod autem nezabije. A proč někdo pořád řeší nějakou ekologii? Kolik toho asi vypustí takové letadlo nebo tanker na moři? A kolik bordela se uvolní při výrobě elektromobilů? S naftou se dá jezdit po městě úplně v klidu, výhoda nafty je v tom, že nesmývá olejový film na válcích. Jen se tomu nesmí šlapat po krku…
Víte, že TDI je obšlehnuté JTD od italů??…
nevím kdo se stále stará o filtry pevných části u osobních vozů a co tisíce nákladních, které nejde častokrát pro kouř předjed. Co nato páni redaktoři?
Za letadlama nebo tankerama nejezdím,za to za vyrachtanýma,smradlavýma dýzlama jo.To šak ba.O motor se nestarat bo jsem propil a prokůřil výplatu,vymontovat co jde a pak smrdět na silnici a oblak černého dýmu za mnou.Zebrat řidičák,auto sešrotovat a pokutu tak mastnou,že musíš prodat barák,manželku,haranty i ledvinu.
Low Quality, právě že se o motor starám tím, že tyhle hovadiny vyhazuju, nepřisává se mi zpět z výfuku. Asi budeš majitelem super nejlepší škody oktávia s motorem 1.2tsi, ekosráč, sluníčkář a vítač migrantů. Je sice vtipné „haha“, jak jsi napsal, že za letadlem nejezdíš „haha“, ale kam si asi myslí, že ty zplodiny jdou? A v době kdy tví rodiče (sourozenci) gychyli parchanty, tak taky jezdily auta na naftu a žádné tyhle ekosračky neměly a podívej jací géniové a dovšehoserové se narodili…
Jdi si kecat svoje nesmysly na Slovensko a tady neotravuj.
Jedine spolehlivyho dyzla ktery nema zapotrebi jezdit do servisu.Jen na vymenu naplni,kvalitni naftu benzina verva +aditivum vif superdyzel a zadnej problem.Toyota avensis.
Když nemám chcípat motor při spalování bordelu ve filtru, může mi tu některý odborník poradit, kdy teda se pálí to svinstvo ve filtru ? Jak to poznám? Ani Škoda ani Pažout mi nic takového nehlásí, ani motor víc neprdí, netuším….Upozorňuji, že jsem jen pouhý řidič konzument, to abych předešel zbytečným komentářům „profesionálů“ na moji adresu……
Díky za slušnou a věcnou odpověď
Pozna se to nejlepe tak, ze volnobezne otacky se drzi na cca 1000. Normalni cca 800.
Regenerace se spusti pouze u zahrateho motoru.
Jeste doplneni.
Regenerace DPF se take okamzite prerusi pri proslapnuti plynu na podlahu (kick-down).