Kontroverzní ledvinky BMW řady 7 jsou o 40 % větší. Zastiňují všechny další novinky faceliftu

Již od úniku prvních fotek všichni řeší trochu zbytnělé ledvinky nového BMW 7, ostatní zajímavosti ale trochu upadají v zapomnění.
titulka-bmw-7-ma-o-40proc-vetsi-ledvinky-1100x618.jpg Zdroj: BMW

Obří ledvinky faceliftované řady sedm vzbuzují od prvních chvil pozdvižení. Velmi rychle se staly terčem vtípků a mnohdy vyvolaly neočekávané asociace – já sám jsem si třeba při pohledu na ně vzpomněl na svůj první vůz, malý Renault Twingo, který by mohl zdánlivě v každé z ledvinek pohodlně zaparkovat. Ledvinky narostly o celých 40% a jsou jednoduše enormní. Razí do očí natolik, že jsou ostatní důležité novinky trochu opomíjeny. Přitom se rozhodně nedá říct, že by BMW s faceliftem nepřineslo nic zajímavého.

Pokud se ale podíváte pozorně, za obří maskou naleznete také zbytek auta, který je zase o kousek luxusnější a nabitější technologiemi. Vedle samotné masky se krčí úzká světla s LED denním svícením a vylepšenými laserovými světlomety Laserlight s technologií Selective Beam, které zvládají osvětlovat pouze vybrané čísti vozovky a neoslepovat tak například protijedoucí vozy.

Nová zvuková izolace v zadních podbězích a plně laminovaná boční okýnka s tloušťkou 5,1 mm přispějí k lepšímu odhlučnění interiéru, drobných vylepšení se dostalo i aerodynamice vozu, adaptivní vzduchové tlumiče se staly součástí standardní nabídky a příplatková sedadla v kůži Nappa jsou prošitá ještě více, než kdykoliv předtím. Obrazovky v předních sedačkách pak cestujícím vzadu nabídnou dostatek zábavy i možnost pohodlné komunikace s vnějším světem.

Motorům pod kapotou se vesměs dostalo spíše ladění, na vrchol se však navrátila přeplňovaná jednotka V12 s objemem 6,6 litru o výkonu 577 koní. Výkon přeplňovaného osmiválce poskočil z 442 na 523 koní. Základem pak zůstávají naftové řadové šestiválce s obsahem 3,0l o výkonech 393, 316 a 260 koní. Plug-in hybridní verze pak nabídnou dojezd až 58 km čistě na elektřinu. S hybridem však musíte obětovat případné příplatkové integrální aktivní řízení s natáčením zadních kol, které velkému vozu výrazně přidá na ovladatelnosti

22.1.2019 4:00| autor: Martin Kusyn | zdroj: Carthrottle
Více o tématu: BMWBMW 7Renault

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist