Kontroverzní ledvinky BMW řady 7 jsou o 40 % větší. Zastiňují všechny další novinky faceliftu

Již od úniku prvních fotek všichni řeší trochu zbytnělé ledvinky nového BMW 7, ostatní zajímavosti ale trochu upadají v zapomnění.
titulka-bmw-7-ma-o-40proc-vetsi-ledvinky-1100x618.jpg Zdroj: BMW

Obří ledvinky faceliftované řady sedm vzbuzují od prvních chvil pozdvižení. Velmi rychle se staly terčem vtípků a mnohdy vyvolaly neočekávané asociace – já sám jsem si třeba při pohledu na ně vzpomněl na svůj první vůz, malý Renault Twingo, který by mohl zdánlivě v každé z ledvinek pohodlně zaparkovat. Ledvinky narostly o celých 40% a jsou jednoduše enormní. Razí do očí natolik, že jsou ostatní důležité novinky trochu opomíjeny. Přitom se rozhodně nedá říct, že by BMW s faceliftem nepřineslo nic zajímavého.

Pokud se ale podíváte pozorně, za obří maskou naleznete také zbytek auta, který je zase o kousek luxusnější a nabitější technologiemi. Vedle samotné masky se krčí úzká světla s LED denním svícením a vylepšenými laserovými světlomety Laserlight s technologií Selective Beam, které zvládají osvětlovat pouze vybrané čísti vozovky a neoslepovat tak například protijedoucí vozy.

Nová zvuková izolace v zadních podbězích a plně laminovaná boční okýnka s tloušťkou 5,1 mm přispějí k lepšímu odhlučnění interiéru, drobných vylepšení se dostalo i aerodynamice vozu, adaptivní vzduchové tlumiče se staly součástí standardní nabídky a příplatková sedadla v kůži Nappa jsou prošitá ještě více, než kdykoliv předtím. Obrazovky v předních sedačkách pak cestujícím vzadu nabídnou dostatek zábavy i možnost pohodlné komunikace s vnějším světem.

Motorům pod kapotou se vesměs dostalo spíše ladění, na vrchol se však navrátila přeplňovaná jednotka V12 s objemem 6,6 litru o výkonu 577 koní. Výkon přeplňovaného osmiválce poskočil z 442 na 523 koní. Základem pak zůstávají naftové řadové šestiválce s obsahem 3,0l o výkonech 393, 316 a 260 koní. Plug-in hybridní verze pak nabídnou dojezd až 58 km čistě na elektřinu. S hybridem však musíte obětovat případné příplatkové integrální aktivní řízení s natáčením zadních kol, které velkému vozu výrazně přidá na ovladatelnosti

22.1.2019 4:00| autor: Martin Kusyn | zdroj: Carthrottle
Více o tématu: BMWBMW 7Renault

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist