Kontroverzní ledvinky BMW 7 jsou věcí mezinárodního vkusu. Číňanům se líbí

Zatímco Evropané nový vzhled modernizovaného BMW 7 příliš nevítají, zákazníkům na velkém čínském trhu se velmi líbí.
2020-bmw-7-series-1100x618.jpg Zdroj: BMW

Kontroverzní velké ledvinky jsou nepřehlédnutelným designovým prvkem faceliftovaného BMW řady 7, které rozdělilo fanoušky značky na dva tábory. Nejvíce poutavého aspektu modernizované limuzíny si je vědom hlavní designér Adrian van Hooydonk. Kritiku očekával už před oficiálním odhalením, ale prý se musel držet vnitřních cílů společnosti.

„Cílem instruktáže, kterou jsme dostali, bylo zajistit, aby lidé porozuměli rozdílu mezi řadami 5 a 7 a všimli si toho,“ řekl Adrian van Hooydonk v rozhovoru pro Motoring. Připomíná také, že se BMW setkalo s kritikou současné řady 7 před modernizací, protože údajně byla příliš podobná modelu předchozí generace.

„Chápu, že lidé mohou být novou sedmičkou šokováni. Nemohl jsem přehlédnout kritiku a myslím si, že to je nevyhnutelné. Mým cílem je udělat něco, co má každý rád, ale ne vždy je to možné,“ dodává.

Van Hooydong vidí námitky jako záležitost mezinárodního vkusu. Evropané nechtějí úmyslně vzbuzovat pozornost, takže nemají rádi nový nepřehlédnutelný vzhled. Mezitím zákazníci v Číně nový design přijali velmi dobře.

Pokud toužíte po novém BMW řady 7 s prestižním vidlicovým dvanáctiválcem pod kapotou, současná generace nejspíše je poslední šanci jej získat. BMW říká, že současný dvakrát přeplňovaný 6,6 litrový motor o výkonu 592 je poslední dvanáctiválcovou jednotkou značky. Následující generace bude poháněná hybridním hnacím ústrojím.

1.7.2019 9:00| autor: Lukáš Volšický | zdroj: Motor1

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist