Nové BMW 7 (2015) zná své české ceny, nejlevnější model začíná na 2,4 milionu korun

Nejnovější a nejmodernější BMW již najdete v nabídce českého zastoupení, a protože jde o vlajkovou loď mnichovské automobilky, žádnou láci nečekejte.

Ačkoli BMW letos představilo několik dalších nových modelů či vozů po modernizaci, tím nejdůležitějším vozem roku 2015 je nesporně zbrusu nová řada 7 s interním označením G11, která bude mít světovou výstavní premiéru na podzimním frankfurtském autosalonu.

Jako obvykle je i tentokrát nová sedmička nositelem těch nejmodernějších technologií automobilky, které budou postupně přebírat i menší modely, pro tuto chvíli však BMW nic lepšího než je řada 7 ve svém portfoliu nemá. Za všechny detaily můžeme zmínit třeba částečně karbonovou karoserii, systém dálkově ovládaného parkování, laserová světla, ovládání multimédií pomocí gest ruky či klíček s dotykovým displejem.

Přestože je nová řada 7 na našich silnicích prozatím vzácností, v tuto chvíli už víme, kolik si za ni bude zdejší zastoupení BMW účtovat. Nejlevněji vyjde základní dieselová varianta 730d s třílitrovým šestiválcem o výkonu 265 koní a točivém momentu 620 newtonmetrů – vychází na 2 389 426 Kč ve standardní karoserii, zatímco za prodloužený model Lang dáte 2 540 226 Kč.

Hybridní 740e a výkonnější naftové BMW 740d (320 k) prozatím k mání není, můžete si však vybrat jeden ze dvou benzínových modelů. Slabší 740i s přeplňovaným řadovým šestiválcem 3.0 je dostupná od 2,52 milionu, respektive 2,68 milionu v delší karoserii a špičková verze 750i (4.4 V8 biturbo – 450 k) dodávaná standardně s pohonem všech kol xDrive stojí 2 982 226 Kč. Zatím nejvyšší základní cenovku má ten samý model v provedení 750Li xDrive za 3 157 726 Kč a pohon 4×4 si lze pořídit také v modelu 730d xDrive za 2,47 milionu.

Tímto ceny nového BMW pochopitelně pouze začínají a jak asi tušíte, prostor na další utrácení je skoro nekonečný. Můžete mít sportovní paket M za 115 až 138 tisíc (podle motorizace), jemnou kůži za 40 tisíc, komfortní elektricky stavitelná sedadla za 60 tisíc, dřevěné obložení interiéru za „patnáct“, hlasitější výfukový systém za 16 tisíc, systém nočního vidění za 58 tisíc, laserová světla za 79 tisíc, a takto bychom mohli pokračovat několik dalších odstavců a střílet desítkami až stovkami tisíc jako na dražbě Picassových obrazů. Tím vás ale už zatěžovat nebudeme, jistě si své vysněné auto umíte poskládat i sami.

27.7.2015 2:05| autor: Miro Mihálik

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist