BMW 7 (G11): nová sedmička se již pustila do testování na Nürburgringu a rovnou i ve verzi Long

(+ video) Ani chystaná největší chlouba mnichovské automobilky se nevyhnula testování na Nordschleife. Svá kola tam brousí hned několik různých verzí.
bmw-7-g11-nova-sedmicka-se-jiz-pustila-do-testovani-na-nuerburgringu-a-rovnou-i-ve-verzi-long-1100x618.jpgCelá galerie 59 Zdroj: archiv redakce

Hliník, ocel a karbon mají být hlavními konstrukčními prvky nové generace řady 7 vyvíjené pod označením G11, jejíž vývoj se blíží ke konci. Důvodem tohoto materiálového mixu není nic menšího než snaha snížit hmotnost auta tak, aby v normovaném testu vykazovalo co nejnižší spotřebu a tím pádem nezatěžovalo svého výrobce a následně i zákazníky značky pokutami za CO2.

Že jde o pseudo-ekologické výpalné ze strany Bruselu, v zásadě nepochybujeme, na druhé straně však uznáváme, že by se nižší váha nové sedmičky mohla příznivě promítnout také do její dynamiky a ovladatelnosti. Jestli tomu tak skutečně je, momentálně ještě nemůžeme posoudit, testovací piloti mnichovské automobilky by však mohli vyprávět.

V uplynulých dnech dostali příležitost pořádně protáhnout novou řadu 7 po severní smyčce Nürburgringu, kde tímto s největší pravděpodobností rozjeli finální fázi testování a dolaďování (jak ji říká šéf firmy Norbert Reithofer) „inteligentní kompozitové konstrukce“. A protože při tom nechyběli ani kamery kolegů z internetového kanálu TouriClips, můžete se na jejich práci rovnou podívat na přiloženém videosnímku.

Že by krátká standardní verze G11, respektive prodloužená varianta G12 působily při tréningu nějak zvlášť lehkonoze, se zrovna říci nedá. Náklony karoserie a kvílení pneumatik dává tušit, že podvozky pečlivě kamuflovaných zkušebních vozů dostaly poměrně dost zabrat, z místa řidiče ale pochopitelně mohlo vše vypadat všechno jinak.

Zajímavé na aktuálním videu je rovněž to, že se v jednom ze záběrů objeví nová sedmička společně s jakýmsi testovacím Mercedesem třídy E, netušíme však, jestli se jedná o náhodu anebo zdali nám BMW chce naznačit, že se jejich vlajková loď svou dynamikou vyrovná o třídu menšímu konkurenčnímu stroji.

Ať už tomu tak je či nikoli, moc brzy zřejmě nezjistíme. Představení nového BMW řady 7 neproběhne dříve než v roce 2015 a první auta se na trh dostanou nejspíše až počátkem jara 2016.

zdroj: TouriClips

12.6.2014 10:25| autor: Miro Mihálik

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist