-
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
-
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
-
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
-
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
-
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
-
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
-
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
-
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
souhlasím
To věděl každý inteligentnější člověk už od počátku. Jediné k čemu to prospělo je na korejtka pro pár papalášů.
tak já se o to vůbec nezajímal co to má bejt to šrotovný ale až polopatickej článek tu na autowebu o šrotovnym sem si přečet a pochopil sem tky =)
a evidentně to tak fakt bude, že se ten problém s krizí akorát oddálí a protáhne…
A já myslel, že o to šlo. Aby lidi naráz nepřestali kupovat auta a pokles prodejů se rozmělnil do více let, aby fabriky nekrachli a měli jen pokles prodeje, příp. plynulejší křivku poklesu prodeje. Ale když to říkají v Seatu … Ono taky nebude od věci, když se němci podívají na vývar u svých aut.
Ale to víš že by to nešlo , šéf Seatu to vysvětlil jasně a není k tomu co dodat . Snad jen to ,že mnoho lidí si kvůli šrotovnýmu honem veme půjčku a v krizi přijdou o práci dřív než řekneš švec . Pak nemají na splátky , přijde exekutor a sebere jim auto a k němu ten zbytek peněz co mají na žrádlo . Nakonec nemají auto , peníze ani práci a mohou se jít pást . A politici co je do toho navezli pobírají vesele plat a náhrady a lidem za čtyři roky zase pověsí na nos další bulíky
Takže je lepší propustit tisíc lidí-dělníků, než aby náhodou nemělo padesát lidí-zákazníků problém se splácením půjčky? A to ti dělníci nebudou mít potom problém splácet hypotéky a živit rodiny? Ať je to jak chce, tak krizi u nás v republice zažehl exportní průmysl – v silném zastoupení automobilový. A potom se, i díky médiím, rozšiřuje postupně i do dalších odvětví. Pro mě je lepší automobilový rezort mít stabilizovanější. Nějak se mi nezdá, že by naše automobilky museli tvrdě procházet krizí. Jen jestli v Seatu nejsou nasraní, že se místo jejich aut prodávají v Německu škodovky.
Ty jsi asi to vyjádření šéfa Seatu nečetl , že ? V Německu si auto kupují asi tak po pěti letech , když si ho díky šrotovnýmu koupí dejme tomu třetí rok , za jak dlouho si koupí další až šrotovný už nebude ? Zase za těch pět let , takže šrotovný by muselo být vypláceno stále a stále a nakonec by si lidi auta kupovali zase po pěti letech , akorát stát by na šrotovný musel vybírat zvýšením daní tak by nula od nuly pošla . Mimochodem co výrobci jiných věcí než aut ? Zavedlo by se trvalé , státní šrotovné na všechno ? No nechtěl bych v takové zemi platit daně .
jojo, krátký, ale naprosto perfektní článek. K zastánci zaměstnanci : . . . budete si kupovat pořád 4 štangle salámu, ikdyž Vám dvě mezitím zplesnivý, jen abyste udržel třetího zaměstnance v místním řeznictví? Říká se tomu bezdůvodné udržování NADVÝROBY!
Zavedeme šrotovné v restauracích. Vy se u nás vyserete a my vám dáme slevu na váš oběd! Ou jé 😀
Nějak jsem nezaregistroval, že by u nás umístěné automobilky trpěli nadvýrobou. Pokud bychom se drželi plného významu tohoto pojmu, tak by u nás musela být plná letiště vyrobených aut. Takže přestaňme teoretizovat a bavme se konkrétně. U nás byl problém zejména s poklesem prodeje. Což se projevilo hlavně propuštěním externích zaměstnanců, krátkodobým zastavením výroby či volnými dny v týdnu. Takže ať si kdo chce co chce říká, tak šrotovné (třebas zejména v Německu), zachránilo naše automobilky od razantního propouštění či uzavíráním výrob. Což má dvě výhody. 1. Stále proudí finance z výrob do státního rozpočtu a stát není zatížený dalším nárustem nezaměstnanosti. 2. Nehrozí záležitost, že by na konci krize vedení automobilek znovu rozjelo uzavřené výroby, ale již přestěhované dál směrem na východ.
Karle, co takhle si první zjistit než začneš psát bláboly, co to šrotovné vlastně je a jaké má pravidla.
Článek je naprosto pravdivý. Bohužel problém není zdaleka jen šrotovné (to pouze za rok způsobí zničení evropského autoprůmyslu), ale celý systém života na dluh všech tržních ekonomik. Zadlužení už roste přes všechny meze, růst ekonomik už se financuje jen dalšími dluhy, reálný růst se prakticky zastavil. Projídáme peníze které ještě neexistují a jednou celý tento systém šeredně dojede. To co je teď "krize", to je jen začátek. Politici místo aby se poučili a začali se chovat odpovědně tak hrnou do ekonomik další dlužné peníze. Přitom musí vědět že žádná kapsa není bezedná a jednou už si nebude kde půjčit na rozvoj i splácení starých dluhů. Čekám jak dlouho tato pyramida bude ještě stát než se začne pěkně odspodu sypat…