Co týden dal: Rapid na kusy

Škoda Rapid se rozjela proti tvrdé zdi. Mladoboleslavský liftback sice neprojel skrz, ale své kvality prokázal v rámci crashtestu Euro NCAP.

PONDĚLÍ
Viděli jste Honzův test Volkswagenu Passat 2.0 TDI Variant? Naftové motory dávají v některých ohledech smysl, do Volva XC60 se hodí náramně, stejně jako do naší testovací Mazdy, se kterou jsme vyrazili na polygon. Na závodech v letošním roce pořád kralovaly benzíňáky, takže by tam určitě zapadl i Fiatu 500 Abarth Cabrio nebo připravované Audi TT. My ale sedíme v redakci s pizzou v rucevolíme auto roku. No, kéž by se vrátily ty staré časy

ÚTERÝ
Podívali jsme se na auta, která se nám líbila nejvíc (a také na ta, která nás úplně nezaujala). Do budoucna k nim třeba přibude Subaru BRZ STI nebo Kia pro_cee’d GT. Na Volkswagen eco Up! bychom ale úplně nesázeli, stejně jako na vyladěné CC s výkonem přes 500 koní. U Audi se dočkáme čtyř nových SUV. Pořád je to lepší představa, než koukat ujetý japonský animáč s Mercedesem.​STŘEDA
Středa byla ve znamení oficiálních nebo neoficiálních premiér. Neoficiálně se ukázala nová Mazda 3 a tak trochu i nový Jaguar XFR-S, který automobilka obratem prohlásila za oficiální. Na povrch vyplula i nová Toyota RAV4 a koncept BMW i3. Vstříc osudu (tedy spíše tvrdé zdi) se postavil mladoboleslavský Rapid, stejně jako Dacia Lodgy. Kdo jak dopadl? Podívejte se sami…

U Škody Auto ještě chvilku zůstaneme, pořádně jsme se podívali na Škodu Octavia II. Na závody v Pirelli Star Drive to úplně není, ale na dálnice je to dobrá volba. Jen si dávejte pozor, aby se v levém pruhu neřítila Audi SQ5. Jestli ve výsledku není lepší sedět u televize a koukat na reklamy a doufat, že následující pořad není dabovaný.

ČTVRTEK
Závodní okruhy zavírají své brány, nejinak je tomu u šampionátu Radical R-Cup. V zimě závodníci přesednou do obyčejnějších aut, jako je třeba nový Porsche Cayman a své řidičské umění můžou trénovat u obrazovky. Do Gran Turisma 5 přibyla nejnovější Vette C7, pro fanoušky XBoxu máme dokonce soutěž o Forzu Horizon. Do města neexistuje nic lepšího, než malé auto. Jen nesmí vypadat tak šíleně, jako Smart forjeremy.

To bychom raději jezdili nějakým SUV, klidně v Toyotě RAV4 nebo Audi A3, kterou právě testujeme. Jedno je ale jisté. V létě už nemůžeme spoléhat na Volkswagen Eos. Ještě by nás s ním chytili ve Švýcarsku za rychlost. To už je lepší vyrazit na okruh s Porsche, nebo ještě lépe, stoupnout si k autodráze a pořádně se vykřičet.

PÁTEK
BMW M5 má pod kapotou další koně, to hadrák Velorex nepotřebuje. Na okruhu kraluje Audi, škoda, že doba Porsche 550 už je v nenávratnu. Aspoň že auto roku může být i McLaren MP4-12C, i když ne zrovna u nás. A zatímco se proti zdi rozjel nový Subaru ForesterVolkswagen Golf VII, my jsme proti sobě rozjeli GT86 a M3 E46. I když jenom obrazně.

30.11.2012 3:00| autor: Ondřej Lilling

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist