zakaznicky-ombudsman-aaa-auto-uz-pet-let-resi-spory-smirnou-cestou.jpg

Zákaznický ombudsman AAA AUTO už pět let řeší spory smírnou cestou

Autobazary a vše o ojetých autech

Před pěti lety, na podzim roku 2012,společnost AAA AUTO International jako dosud jediná na trhu ojetin vytvořila pozici zákaznického ombudsmana.Jeho úkolem je přezkoumávat případné sporné reklamace či hledat smírná řešení pro ty zákazníky, kteří mohou být nespokojeni s průběhem...

Diskuze

26 komentářů

    plas.K

    Tak naštěstí jsem ho nemusel využít. Ale fajn že vím, že je ta možnost.

    Gordon

    nj tak jsou jedničkou na trhu s ojetinama už 25 let a službama převyšujou ostatní autobazary

    Dejvid

    jako čekal jsem, že s reklamacemi bude trochu problém, ale známému se to povedlo, nezjistil si při prohlídce, důlek na skle, bez problému vyřešili a do druhého dne zase auto měl, což jsem fakt koukal

    Oldík

    Já tedy musím zaťukat, neměl jsem nikdy problém s vozem abch musel reklamovat,ale dobrý je, že to funguje a splňuje účel.

    Jarin

    Zatím jsem nemusel naštěstí využívat služby zákaznického ombudsmana,ale určitě je dobré,že mají něco takového zavedeného.

    Standa

    na áčka už v dnešní době nemá skoro žádnej bazar, co z doslechu vím, tak všichni si to na http://www.aaaauto.cz vyberou a jen vyzvednou, což jiný bazary snad ani neumožnujou

    Neznámý

    Zní to zajímavě, otázkou je, na které straně stojí. Pokud je tato funkce vytvořena k prospěchu a vyřízeních daných reklamací tak to opravdu zní dobře.

    Neznámý

    Co mě však překvapuje, že AAA auto je jediný, kdo něco takového poskytuje. To jsme se dostali zase o kousek dál. I já doufám, tak jako většina z nás, že takovéto služby potřebovat nebudeme.

    Milan

    Ono to zní, fakt dobře, ale zajímalo by co takový pán může řešit. Reklamační podmínky bazaru AAA auto a především jejich neprůstřelné smlouvy moc prostoru nedávají.

    Milan

    Když jsem si naposledy u tohoto bazaru koupil auto, smlouva měla snad 25 stránek. A rozhodně mě zaujal papírový stav vozu, snad však bylo špatně a byla doporučená oprava. V tom případě, je reklamace bez šance… Naštěstí to jen byl marketingový tah, protože auto je v pohodě a jezdí dobře…

    Lukáš

    No, ta jejich funkce říká, že se jedná o zákaznického ombudsmana, takže by měl pomáhat především zákazníků a ne samotnému koncernu. Nicméně platí ho AAA auto, takže nevím do jaké míry to je nápomocné. Ještě jsem žádnou reklamaci neřešil a to stejné přeji i ostatním.

    Lukáš

    Akorát jsem se snažil na stránkách https://www.aaaauto.cz/ najít více informací, ale marně, nemáte někdo nějaký odkaz?

    Matěj J.

    Neznám nikoho, kdo by služeb zákaznického ombudsmana AAA auto využil. A myslím si, že mnoho lidí ani o takové možnosti neví, možná proto se to taky těžko hledá. Na druhou stranu, pokud někdo dokáže udělat něco s „neprůstřelnou“ smlouvou tohoto bazaru, tak proč ne.

    Matěj J.

    5% reklamací a z toho 80% vyřízeno ke spokojenosti zákazníků společnosti AAA auto, to zas tak špatné není, vezme-li v potaz, že se prodává opotřebené/ojeté zboží 🙂

    Robin Š.

    To Lukáš: Stačilo jen trošku zapátrat:
    https://www.aaaauto.cz/ombudsman
    Je tam dokonce i online kontaktní formulář.

    Robin Š.

    Já jsem docela věrný zákazník bazaru AAA auto, ale i tak jako většina, doufám, že takovéto služby nebudu potřebovat. Už jsem jednou auto reklamoval, ale bylo to docela v pohodě a vyřešeno k mé spokojenosti. Čekal jsem větší tahanice…

    HusakM

    Hele zní to opravdu dobře, ale opravdu si myslíte, že když je někdo placeným zaměstnancem AAA auto, že bude stát proti svému zaměstnavateli? Mě se to moc nezdá, ale třeba se pletu.

    Daniel Kováč

    No podle mě se pleteš, fungovat to může. Akorát si myslím, že většina lidí o tom neví. Takže moc nechápu, jak se vlastně tento člověk dostane k řešení problémů. Obecně zde uvedené AAA auto má hodně propracované smlouvy, a v momentě kdy člověk podepíše, že je auto na náhradní díly, tak pak těžko bude něco reklamovat.

    Daniel Kováč

    Proto jsem si já staré ojeté auto nikdy nekoupil. Nikdo nedokáže zjistit co všechno tomu vlastně je atd… Razím cestu i když nákladnější cestu, zánovních vozů. Něco takového: https://www.aaaauto.cz/predvadeci-vozy-mototechna/

    Daniel Kováč

    To už je o něčem jiném, a předávací protokol o stavu vozidla neuvádí že je auto na náhradní díly, ale max skupina B, Tedy lehce použité… Zde příkladné reklamace už smysl mají, a šance na úspěch je prakticky 100%.

    Michal Troner

    Byl jsem již koupit v AAA auto několik aut, ale něco jako ZÁKAZNICKÝ OMBUDSMAN jsem ještě neslyšel, a to tam chodím už více jak 10 let. Je tedy pravda, že jsem nic reklamovat nemusel, až na to že mi nechtěli dát gumy které slíbili. Ale po pár telefonátech jsem je dostal.

    Michal Troner

    Na druhou stranu musím potvrdit, že u dvou mých aut, byl předávací protokol opravdu šílený. V podstatě jsem si koupil auto na náhradní díly. Ale většina věcí co tam napsali, tak nebyla pravda, takže vůz odsloužil svoje. Nicméně, kdyby se něco pokazilo, tak bych asi s reklamací neuspěl.

    Michal Troner

    Nicméně to co umožňuje snad jen AAA auto je výměna do sedmy dnů.
    Zdroj: https://www.aaaauto.cz/
    Koupil jsem si u vás auto a chci ho vyměnit. Je to možné?
    Ano. Do 7 dní od koupě můžete auto vyměnit za jiné v pobočce, v níž jste zakoupil původní vůz.
    Tato nabídka se vztahuje na vozy s nimiž od zakoupení nebylo najeto více než 200 km.
    Společnost AURES Holdings a.s. si vyhrazuje u konkrétních vozů s ohledem na jejich technický stav tuto záruku neposkytnout.

    Takže na nic jiného bych nespoléhal.

    Jaroslav

    U bazaru, který je známý tím, že má precizně připraveny smlouvy a předávací protokol, mě překvapuje vysoké procento vyřešených reklamací ve prospěch zákazníka… Mám to vlastní názor a jsem rád, že jsem nic reklamovat ještě nemusel. Po pořízení auto jsem počítal s opravou ve výši skoro 40 tisíc (auto jsem koupil za 98tisíc) tato cena byla stanoveno automechanikem, který se mnou auto vybíral. Pokud by k tomu takhle přistupoval každý, bylo by reklamací mnohem méně.

    Jaroslav

    Když jsem se u nás na pobočce AAA auto ptal na ombudsmana, tak mi nebyl nikdo nebyl schopen dát odpověď. V podstatě o tom nevěděli… To mi jen říká to, že se nejedná o pána, který se prochází po každé pobočce, ale že nastupuje až ve chvíli kdy hrozí soud atd… Pořád ale lepší než nic, protože jsem nenašel nic podobného kdekoliv jinde.

    Radovan S.

    je skvělé, že konečně nějaký bazar v ČR uvedl na trh takovou pozici, ta tu chyběla, a asi se ani nedivím, že to byly zrovna áčka

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist