Radosti a starosti týdne: Nic pro nás

Kdepak, vůbec těmito auty nepohrdáme. Právě naopak. Při naší smůle se však k žádnému z nich na našem trhu nedostaneme...

Velká radost: Jaguar Project 7 – monopost s 550 koni místo Coupé
Britská automobilka měla na festivalu rychlosti v Goodwoodu původně představit sexy kupé verzi Jaguaru F-Type, místo toho však vyrukovala s něčím ještě lepším. Project 7 vzdává hold legendárnímu závodnímu Jaguaru D-Type. Výběr mezi tím, jestli by se do výroby mělo dostat kupé, nebo tento speedster, hraničí se Sofiinou volbou, tak proč nevyrobit obě?

Radost: BMW M5 Nighthawk – speciál pro Japonsko má 575 koní
Mnichovský übersedan BMW M5 jsme řídili, a abychom se přiznali, tak trochu jsme očekávali víc. Limitovaná edice Nighthawk by mohla právě naše obavy trochu rozmělnit, jelikož přináší vylepšení na těch místech, ke kterým jsme byli trochu skeptičtí. Karbon-keramické brzdy a přeladěný podvozek budou určitě tím správným vylepšením. Ne že by snad auto potřebovalo další výkon, ale 15 koní navíc se hodí.Nezájem: Britové se dočkají speciální Mazdy MX-5
Limitované edice Mazdy MX-5 se k nám občas dostanou, občas si je nechají pro sebe jiné národy. Zrovna v případě edice Sport Graphite zase tak smutní být nemusíme. Celé je to jenom o barvičkách a nějaké té výbavě navíc, takže nás nemusí příliš mrzet, že se k nám auto nedostane. Standardní Mazda MX-5 je totiž stále šarmantní auto.Starost: Nejrychlejší pick-up na Nürburgringu
Zato absence bláznivých australských pick-upů nás trochu mrzí. A zrovna tenhle, Holden VF SS V Redline, je mezi svými nejrychlejší na Severní smyčce. Tedy vlastně je tím jediným nejrychlejším pick-upem na Nürburgringu. S rekordem, či bez něj, tohle auto tu stejně pořád chceme!

Velká starost: Poslední BMW M3, výroba ukončena…
Nejvíce nás však zarmoutila zpráva o ukončení výroby BMW M3. Jakkoliv na počátku svého života sklízelo kritiku, že by snad mělo být horší, než jeho předchůdce, postupem času si vydobylo uznání. Dost možná se stejný scénář bude opakovat i v případě jeho nástupce, který už čeká za rohem, aby převzal žezlo. Uvidíme, ale na točivý atmosférický osmiválec budeme vzpomínat s láskou…

14.7.2013 10:30| autor: Hugo Kottás

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist