I ojetý vůz lze pořídit se zárukou
Autobazary a vše o ojetých autech
Stejně jako na nový automobil i na ojetý lze u některých obchodníků získat záruku. I proto řada motoristů nechce vůz od malého prodejce nebo třeba přes inzerát.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Autobazary a vše o ojetých autech
Stejně jako na nový automobil i na ojetý lze u některých obchodníků získat záruku. I proto řada motoristů nechce vůz od malého prodejce nebo třeba přes inzerát.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Koukám, že se tady strhly PR články od velkých bazarů. Minule áčka teď Das Welth Auto. Příště čekám článek ve stylu „každý automobil ze soukromé inzerce je opravená totálka se stočenýma 200 000 km a zatížena leasingem a prodávající jsou všichni lumpové, protože jinak by to prodali hned velkému bazaru“.
Koupě ojetého auta je pro lajka vždy rizikové. Od autorizovaného dealera je riziko menší, cena auta je však zas o 30% vyšší, než srovnatelného na běžném trhu.
Kupující může narazit na dobré i špatné auto všude.
Tak já nevim jaké máte zkušenosti, ale já pořídil ve značkovém programu auto za velice dobrou cenu. A pokud jde o srovnání velkých prodejců a soukromé inzerce – víte třeba kolik je dnes exekucí a jak snadno se dá na takové auto natrefit? Velký bazar je v takovém případě zárukou vrácení peněz, zatímco u auta z inzerce bude jejich získání zpět po zabavení vozu asi dost problém.
Ve značkových servisech chybí kvalifikovaný perzonal který je ochotny dělat za 22tkč hrubého a není se ničemu divit. Ve značkových bazarech jsou stejné auta jako jinde, ale vyzkoušená nekvalifikovanym personálem a nabízené za velké peníze… , ale když zákazník je ochotny utrácet, byly by hloupý jim průměrný auto neprodat s pečetí kvality.
Jen další placená lživá reklama pro české bazary, už jsem viděl drahý mercedes s certifikátem Cebia z českého bazaru který byl identifikován policií jako odcizen a skončil na policejním parkovišti, nakonec vrácen původnímu majiteli, majitelka které byl odebráínm ještě dnes splácí úvěr na auto které nemá a zřejmě už nikdy mít nebude
Já si dojedu pro ojetinu do německa k fyzické osobě německé národnosti, od které dostanu:
1.) původní doklad o nabytí vozidla z německého autohause
2.) COC list
3.) všechny protokoly z německé STK, kde je uveden stav tachometru
4.) všechny originální faktury za servisní úkony ( je tam uveden stav tachometru/
5.) sadu letních a sadu zimních kol, atd….
A co dostanu v českém bazaru?
Jen lži a legendy, fakturu do které překupník napíše že „tato faktura po dobu 30 dnů nahrazuje technický průkaz“ ( to je neklamný znak pronikavé inteligence překupníků a českých pablbů kteří
jim to věří)
Tak úplně mě to nepříjde jako reklama,ale každý má nějakou zkušenost. Za mě rozhodně lepší zajít do většího a už zákazníky prověřeného autobazaru a vybrat si vůz tam než pořizovat auto přes inzerát, to je dle mého největší hloupost to je samý podvodník a lhář.
Tak mít na ojetinu záruku by se mi líbilo, možnost reklamace tím stoupá a eventuelně to snižuje riziko přetočených tachometrů, protože proč by mi někdo dával záruku na auto, které mu pak velice rychle můžu vrátit…Každý přece jede z autobazaru hned do servisu zjistit, jak na tom auto vlastně je
Auto v bazaru jsem zatim nereklamoval, ale zni to dobre a teoreticky se tim snizuje riziko, ze koupim nejaky sunt. Jak to funguje v praxi?
vsak jsou bazary kde mate na ojetinu zaruku a garance…
Kupovat vůz přes inzerát může jen blázen. Máme u nás spousty dobrých autobazarů kde se dá vše v klidu vyreklamovat když je problém. Rozhodně to chce vzít rozum do hrsti při koupi ojetého vozu.
Podobně jako záruka v obchodě. Asi rok zpátky jsme v ackach kupovali Polo a po nějaké době se pokazil motor. Sice se chvíli cukaly, ale nakonec mi opravu proplatili.
Bazary se za posledních pár let hojně změnily k lepšímu, konkurence velkých bazarů jako 3A tlačí na zajišťování podmínek pro zákazníka, ještě by to chtělo nějak zákonem ošéfovat stáčení.