Renault zahajuje prodej ostrého Megane R.S. Trophy. Víme, o kolik je dražší než základ

Nový Renault MEGANE R.S. TROPHY nabízí vyšší výkon, je určený zejména pro milovníky sportovního řízení, a rozšiřuje řadu verzí Trophy v nabídce Renault Sport, které byly dostupné již od první generace Mégane R.S.
21219652_2018_renault_megane_iv_r_s_trophy_tests_drive_in_portugal-1100x618.jpgCelá galerie 8 Zdroj: Renault

Nový Megane R.S., pohání motor 1,8 turbo s přímým vstřikováním, který je výsledkem synergií Aliance Renault-Nissan. Těží z vývoje, umožňujícího dosáhnout poprvé v rámci řady R.S. symbolického mezníku 300 koní (220 kW). Kroutící moment se zvýšil na 420 Nm (+30 Nm) u převodovky EDC a 400 Nm (+10 Nm) u manuální převodovky.

Vedle turba je nový výfukový systém druhým faktorem zlepšení výkonu motoru u Nového Renaultu Megane R.S. Trophy. Koncový tlumič je vybaven mechanickou klapkou, umožňující ovlivnit zvukový projev vozu. Poprvé v modelové řadě R.S.

Stejně jako Nový Megane R.S., i model Trophy je k dispozici s dvojí nabídkou šestistupňových převodovek – manuální nebo automatickou dvouspojkovou EDC s ovládáním pádly pod volantem. V případě převodovky EDC dosahuje kroutící moment hodnoty 420 Nm díky specifickému naladění.

Nový Megane R.S. Trophy, ještě více přizpůsobený sportovnímu využití, je standardně vybaven podvozkem Cup. Ve srovnání s podvozkem Sport se vyznačuje mechanickým samosvorným diferenciálem Torsen®, jehož nová kalibrace zlepšuje jak chování v ostrých zatáčkách, tak při výjezdu ze zatáčky, dále tlumiči tužšími o 25%, odpružením tužším o 30% a stabilizátory tužšími o 10%.

Standardně je Nový Megane R.S. Trophy vybaven bi-materiálovými předními brzdovými kotouči. Snižují váhu neodpružené hmoty o 1,8 kg na kolo a poskytují lepší odvod tepla při intenzivním použití a lepší odolnost vůči vadnutí. Specifickým znakem podvozku Cup jsou červeně lakované třmeny Brembo®.

Nový Renault Megane R.S. Trophy je rozpoznatelný díky specifickým 19“ diskům kol z lehkých slitin v designu Jerez. Obouvá pneumatiky Bridgestone Potenza S001, známé díky zvýšené úrovni přilnavosti.

V roce 2019 budou dostupné odlehčené 19“ disky kol Fuji Light, snižující váhu 2 kg na kolo, obuté do pneumatik Bridgestone Potenza S007. Tyto pneumatiky, vyvinuté speciálně pro Renault Sport, poskytují novému Megane R. S. Trophy přesnější řízení, ještě vyšší přilnavost při průjezdu zatáčkou a delší životnost při sportovním využití.

Nový Renault Megane R.S. Trophy může být vybaven volitelně novými skořepinovými sedadly Recaro. Tato sedadla byla přepracována oproti těm, která byla použita v Mégane III R.S. Opěradlo s tuhou skořepinou a integrovanou opěrkou hlavy bylo optimalizováno tak, aby se lépe přizpůsobilo řidiči, zejména díky plynulé regulaci sklonu pomocí vroubkovaného kolečka.

Cena nového Renaultu Megane R.S. Trophy startuje na částce 840 900,- Kč, tedy o rovných 100 tisíc korun výš než základní model. Dvouspojková převodovka EDC potom vyjde na dalších 40 tisíc korun.

5.2.2019 8:00| autor: Tomáš Malík | zdroj: Renault

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist