Nový Renault Mégane Sedan (2016): Fluence dostal nástupce, jeho kufr má přes 500 litrů

Francouzský sedan nižší střední třídy se vrací zpátky ke jménu Mégane, zádí připomíná větší Talisman a z výrobních pásů bude sjíždět v turecké továrně Bursa.

Rodina Méganů má nového člena. Hatchback a kombík Grandtour aktuálně doplňuje verze Sedan s klasickou tříprostorovou karoserií a krátkou výklopnou zádí. Když už jsme u ní, asi by vás mohlo zajímat, že mezi zadním nárazníkem a opěradly zadních sedadel najdete zavazadlový prostor o základním objemu 508 litrů, což sice není žádná rekordní hodnota, rozhodně ale ani málo.

Auto je postavené na standardní modulární platformě CMF C/D koncernu Renualt-Nissan, a i když nás zajímá, jestli auto dostalo třeba o něco delší rozvor oproti výchozí pětidveřové variantě, těmito informacemi prozatím nedisponujeme a budeme si muset počkat na obšírnější tiskovou zprávu.

V závislosti na trhu se mezi předními koly objeví dva benzínové motory o výkonu 115 (SCe), respektive 130 koní (TCe), přičemž první bude kombinovatelný s pětistupňovým manuálem anebo převodovkou s plynule měnitelným převodem typu CVT. Naftové agregáty dCi budou v nabídce pro změnu tři s výkonem 90, 110 a 130 koňských sil, všechny budou spárované se šestistupňovým manuálem, zatímco pro prostřední z nich bude k mání i příplatkový šestistupňový dvouspojkový automat EDC6.

Zbrusu nový Mégane Sedan bude vyráběný v turecké Burse a kromě Austrálie, Středního východu, Ukrajiny či Libanonu bude v prodeji také v některých vybraných evropských zemích včetně České republiky i Slovenska.

12.7.2016 1:30| autor: Miro Mihálik

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist