Renault Mégane RS275R má být inkriminovaným speciálem na Ring, cílem je prý čas 7:45
autoweb.cz > Renault > Renault Mégane > Renault Mégane 275 Trophy (2014): adept na titul krále Nürburgringu oficiálně odhalen
Renault Mégane 275 Trophy (2014): adept na titul krále Nürburgringu oficiálně odhalen
Renault chce Volkswagenu vrátit zpátky úder na jeho domácí půdě. Prostředkem odplaty za ztrátu titulu nejrychlejší předokolky Nürburgringu se stane vyladěný Mégane 275 Trophy.
Ještě minulý týden jsme si mysleli, že by vůz stíhající čas Seatu Leon Cupra 280 (7:58,44 min.) mohl dostat označení RS275R po vzoru předchůdce R26.R, nakonec je to ale přeci jen trochu jinak. Francouzská automobilka dnes oznámila, že její stroj postavený v rámci projektu „Under8“ ponese trochu jednodušší jméno.
Výkon přeplňovaného dvoulitru dosud nejvýkonnějšího modelu Mégane stoupl z 265 na 275 koní při 5500 otáčkách za minutu, zatímco maximum točivého momentu 360 newtonmetrů dostupné v rozmezí od 3000 do 5000 ot./min. zůstává stejné.
Potvrdit můžeme rovněž další avizované změny, jako je třeba použití tlumičů Öhlins Road & Track, pneumatik Michelin Pilot Sport Cup 2 a ke slovu se dostane rovněž titanový výfukový systém Akrapovič, který je právě odpovědný za lehké navýšení výkonu.
Součástí standardní výbavy auta se stává podvozek Cup a majitelé tím pádem bez příplatku získají i mechanický samosvorný diferenciál. Jak sami vidíte, verzi Trophy bude možné rozpoznat podle stříbrné lamely v předním nárazníku spojující pásy LED, černě lakovaných devatenáctipalcových hliníkových kol Speedline Turini a spousty nálepek po karoserii.
Zkrátka nepřijde ani posádka, která bude mít k dispozici sportovní skořepiny Recaro potažených kombinací alcantary a kůže a pro řidiče je kromě jiného připravena také nová hliníková hlavice manuální šestistupňové převodovky.
Jak rychle se řidič díky pečlivé práci s ní a pedály dostane na stovku, respektive jestli se nějak změnila nejvyšší rychlost, momentálně nevíme. Renault každopádně připravuje svou pýchu na goodwoodskou premiéru a brzy (16. června) zveřejní i čas na jedno kolo na Nordschleife, což řekne o dynamice téměř prakticky. Cena by měla vystoupat někam k milionu korun, tohle však jistě upřesní české zastoupení.