Reliant Robin s motorem z Hondy CBR, rozšířenou karoserií a obřím křídlem je ten nejstřelenější závodní stroj

Tříkolka s plastovou karoserií proslulá svou tendencí ulehat v ostřejších zatáčkách na bok opravdu není ideálním základem pro závodní stroj. S porcí snahy a píle však lze i na vratkých základech postavit schopný stroj.
titulka_reliant_robin_cbr1000hurricane-1100x618.jpg

Foto: Youtube.com

Autíčko známé jako věčný cíl silniční šikany Mr. Beana se vrací v mnohem zlověstnější podobě. Tak prvně nabral nějaké ty svaly – zahodil svůj slabý čtyřicetikoňový motůrek a místo něj pojmul za svou jednotku z Hondy CBR1000 Huricane, která nově na zadní kola posílá 110 koní při dvanácti tisících otáčkách. To už je slušné stádečko, hlavně přihlédneme-li k faktu, že se musí vypořádat s méně než půltunovým vozem.

George Rogers, majitel vozu a závodník v jedné osobě, přitom samozřejmě zapracoval i na pověstné nestabilitě. Zadní kola výrazně čouhají za hranice původního půdorysu vozu a obří křídlo poskytuje dostatek přítlaku v obrovských rychlostech, kterých vůz „bezpochyby“ dosáhne.

Sice stále trochu pochybujeme o vhodnosti vozu pro závodní použití, je však nutné přiznat, že na závodech do vrchu v rámci akce Retro Rides Gathering v anglickém Worcesterschiru předvedl minimálně zajímavou show.

19.9.2018 8:00| autor: Martin Kusyn | zdroj: Hillclimb Monsters
Více o tématu: kola

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist