Radosti a starosti týdne: Nesmrtelní

Někdo má nesmrtelného vítězného ducha, někdo stále řídí i v pokročilém věku a někdo zůstane navždy legendou. Zajistí si Evropská unie také nemrtelnost?

​Velká radost: Schumacher se pokusí překonat rekord Nordschleife!
Michael Schumacher už se svojí profesionální kariérou definitivně skončil, ale stále nedokáže odolat usednutí do horké sedačky závodního auta. Kromě toho má určitě neskutečnou chuť opět překonat nějaký rekord. Zrovna nejrychlejší objetí Severní smyčky Nürburgringu je pořádná porce. Může se zdát, že to s monopostem Formule 1 bude mít jednodušší, ale naopak to bude pořádná výzva. Schumi, kdy už půjdeš konečně do důchodu? Doufejme, že nikdy!

Radost: Ve věku 102 let stále řídí svůj veterán!
Na tuhle dámu je skutečná radost pohledět – s jakou chutí a grácií usedá každý den za volant a vyráží vstříc novým dobrodružstvím. Navíc řídí pořádný kus auta – za volantem béžové Hondy Civic ji nehledejte. Margaret Dunning totiž sedlá Packard 740 Roadster z roku 1930!Nezájem: Státy, ve kterých je neuvěřitelně levný benzín
Očividně mají v USA tak levný benzín, že si i důchodci mohou dovolit krmit rozežraný řadový osmiválec. Skutečně? Na světě jsou ještě lacinější kraje. Kolik stojí nejlevnější benzín na světě a kde je k sehnání? Raději to nechci ani vědět. Měl bych nutkání si pořádně zanadávat na naší daňovou politiku…​Starost: Nejčernější víkend v historii Formule 1
Před devatenácti lety přišel motoristický svět o dva talentované piloty Formule 1 po sobě. Závodní víkend v Imole roku 1994 však není jedním z nejčernějších v historii jen kvůli tragickému odchodu Ayrtona SennyRolanda Ratzenbergera. Celý víkend totiž provázely podivné události a další ošklivé nehody. Jediným pozitivem je skutečnost, že se díky většímu důrazu na bezpečnost od té doby ve Formuli 1 nepřihodila fatální nehoda žádnému jezdci, ačkoliv lidé okolo bohužel při nehodách stále umírali.

Velká starost: Auta budou muset v roce 2025 jezdit za 2,7 l/100 km
Současné technologie, zdá se, jsou na hranici svých možností, a do toho navíc vstoupí v platnost nová, přísnější metodika měření spotřeby. No, pokud její součástí nebude polovina trasy zahrnovat jízdu z kopce a brzdění motorem, nedokáži si představit, jak hodnoty 2,7 l/100 km dosáhnout. Asi bude třeba zakázat auta úplně

4.5.2013 8:00| autor: Hugo Kottás

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist