Peugeot 108 1.0 VTi TOP!: Palivo jenom usrkává (test spotřeby)
6 fotografiíPeugeot 108
Jak je na tom Peugeot 108 se spotřebou paliva? Výtečně ve městě a na okreskách, ale co ve vyšších dálničních rychlostech?
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
6 fotografiíPeugeot 108
Jak je na tom Peugeot 108 se spotřebou paliva? Výtečně ve městě a na okreskách, ale co ve vyšších dálničních rychlostech?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Motor je od Toyoty (přesněji od Daihatsu, což je dcera Toyoty) a vyrábí se již dlouho. Je naprosto spolehlivý a vychytaný. Používáme ho již v pěti autech (3x Citroen C1, 2x Toyota Aygo, v Peugeotu je totožný) a najeli jsme s tímto motorem celkem 260 000 km bez jediné závady, se spotřebou 4,5 po okreskách, 6,2 na dálnicích (140 km/h) a po městě do pěti litrů. Je to prakticky nejlepší a nejspolehlivější tříválec bez turba v současnosti. Žádná chudinka to rozhodně není, jedničku lze rozjet na 50 km/h (výhoda při vjetí z vedlejší do křižovatky – nemusíte uprostřed křižovatky řadit), dvojka dá 105 km/h (velmi rychlé předjíždění z nízkých rychlostí, a trojka překročí rychlostní limit na dálnici. Pětka potom jede až na konec tachometru 🙂 Není nutné motor takto prohánět, ale jde to, a líbí se mu to. Nijak tím netrpí (odzkoušeno).
Cože? 6,5 litru je skvělá spotřeba? Jako vážně? Mám Peugeota 206, ten má 1,4 obsah a 4 válce, a má spotřebu 7 litrů o pouhých 0,5 litrů víc a motor je někde jinde, navíc už vlastně zastaralý… Jasný důkaz, že downsizing je blbost a auta na baterky taky…
Škoda CITIGO najeto 109 000 km , jezdím okrsky 40%, Praha 20%, dálnice 40%, nepřekračuji rychlostni limity a dlouhodobá spotřeba 3.7 v létě, 4,1 v zimě. Chorvatsko ve dvou, jízda podle předpisu, 1100km, průměr 3.6 l na sto km.To samé se Škodou RAPID 1.2 tsi 77kw a průměr 5.3 l na sto km.
Podzimní až zimní počasí, 1 stupeň a zapnutá klimatizace při testu? To je překlep? Navíc ta spotřeba, to mi přijde jako vtip, vždyť to je na malé auto s mizerným výkonem a 3válcem spíš jako ostuda, mnohem lepší a výkonější 4válce mají lepší, nebo minimálně stejnou s rezervou výkonu a kultivovaným chodem. Pro mě 3válce naprosto k ničemu a marketingový tah maximálně.