O zánovní ojetiny je velký zájem

Motoristé projevují o ojeté vozy nabízené pod značkou Mototechna Premium stále větší zájem. Pořízení vozu s nízkým kilometrovým proběhem a v záruce je pro mnohé stále lákavější.

Mototechna Premium slaví druhé výročí, zatímco obnovená značka Mototechna působí na trhu více než tři roky. Zde nabízené automobily se zárukou, jasným původem a nízkým počtem ujetých kilometrů lákají řadu řidičů. Kromě prémiových značek zde najdou i běžné automobily, které sloužily například jako předváděcí a od zcela nových jsou takřka k nerozeznání.

Mototechna Premium je synonymem pro luxusní vozy za výhodné ceny, o které je zájem po většinu roku vcelku stabilní. „Každý měsíc se prodá zhruba dvacet automobilů. Mírný pokles jsme zaznamenali pouze v říjnu loňského roku. Červenec 2015 a únor 2016 byly naopak nadprůměrně silné měsíce,“ komentuje prodeje Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO.

Nejvíce automobilů nakupují zákazníci z Prahy, z celkového počtu 581 aut se 88,5 % prodalo právě na pražských pobočkách Mototechny. Nejvyšší průměrnou cenu za vůz, a to 1 425 000 Kč, zákazníci překvapivě nezaplatili v hlavním městě, ale v Jihlavě. Nejoblíbenější značkou je s podílem 31,3% BMW s nejprodávanějším modelem BMW řady 5.


Největší zájem je o ale vozy kategorie SUV, které tvoří za celou dobu existence 49,1% prodejů. Druhým nejžádanějším typem karoserie je sedan (22,6%) a třetím kombi (8,4%). Co se pohonu týče, vítězí na celé čáře automobily s dieselovými motory, ty tvoří více než 80% prodejů. Celých 92% prodaných vozů je s automatickou převodovkou a 73,4% s pohonem všech kol. Nejžádanější barvou je černá (28,8%), bílá (23,3%) a šedá (13,3%).

Mototechna Premium má exkluzivní kousky i v aktuální nabídce, mezi ty nejzajímavější patří například Audi R8, BMW X5 nebo Mercedes G 500 Cabrio 2013 z limitované edice posledních dvou set vyrobených kusů Final Edition 200 za cenu přes 6,5 milionu korun. Nově do nabídky přibyly čtyři stovky tzv. půlročních vozů, jichž je Mototechna největším tuzemským prodejcem. „Takto mladé automobily svými vlastnostmi víceméně odpovídají zcela novým modelům, prostřednictvím Mototechny se však dají pořídit až o 40% levněji,“ uvádí Topolová.

28.4.2016 5:46| autor: Milan Jirouš

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist