AAA AUTO potvrzuje pozici lídra trhu s ojetými vozy

Síť autocenter AAA AUTO, provozovaná skupinou AURES Holdings, v těchto dnech dosáhla celkového historického počtu 2,2 milionu zákazníků na výkupu a prodeji. Počet je za celou skupinu, která v současné době provozuje 46 poboček v České republice, na Slovensku, v Maďarsku a Polsku, a za téměř 27 let její existence. Jen letos skupina vykoupí přes 83 000 vozů a stejný počet prodá.
aaaplocha_perex.jpg Zdroj: archiv redakce

Foto: AAA Auto

„V procentuálním vyjádření roste počet zákazníků, kteří u nás uzavřeli výkupní nebo prodejní obchod nejrychleji v Polsku. Zatímco minulý rok jsme zde na výkupu a prodeji obsloužili celkem zhruba 12 000 lidí, letos jich bude téměř 18 000, to je růst o padesát procent. V České republice to loni bylo necelých 94 000, letos čekáme až přes 100 000,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva skupiny AURES Holdings, která provozuje mezinárodní síť autocenter AAA AUTO.

Ke kontinuálnímu zvyšování počtu zobchodovaných vozů, který v rámci celé skupiny rok k roku vzrostl o desetinu, podle ní vede několik faktorů. „Je to jistě rozšiřování naší pobočkové sítě a zvedání kapacity stávajících autocenter, ale také expanze v nových sektorech. Tam zaznamenáváme nejvyšší růst v oblasti obchodu se zánovními vozy. V České republice tvoří tento segment již pětinu našich prodejů, rychle rosteme i na Slovensku. Úspěšní jsme se zaváděním této nabídky i v Polsku a Maďarsku. K nové skupině zákazníků se dostáváme i díky nové značce investičních vozů Mototechna Classic nebo prostřednictvím autopůjčovny Mototechna Drive,“ vysvětlila Karolína Topolová.

V roce 2019 skupina kromě několika autocenter v Polsku otevře po více než dvou letech novou pobočku AAA AUTO také v České republice a v Maďarsku. Koncem roku 2019 by tak měla síť AAA AUTO zahrnovat 50 autocenter, tedy nejvíce v historii.

„Pokud se splní náš prodejní cíl pro příští rok, znamenalo by to zvýšení historického počtu zákazníků o dalších 200 000 a dosažení hranice dvou a půl milionu klientů někdy v prvním pololetí roku 2020. Vzhledem k tomu, že letos obsloužíme téměř 170 000 lidí, je to při růstu na úrovni trhu, podpořeném navíc rychlou expanzí a inovacemi dle mého odhadu poměrně realistický cíl,“ věří Karolína Topolová.

Kromě expanze pobočkové sítě a inovací vidí skupina další prostor k růstu prodejů také v zaměření na vozy s alternativními pohony. „Minulý měsíc jsme otevřeli pro tyto automobily na naší největší pobočce v Praze specializovanou sekci Mototechna EcoDrive. Tuto sekci budeme postupně budovat i na ostatních pobočkách,“ dodala Karolína Topolová.

14.12.2018 6:00| autor: Milan Jirouš

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist