Peugeot 5008 na českém trhu, startuje na 545 000 Kč

Autonovinky | vydáno 20. 4. 2017

Velikost textu: a a a

Francouzský crossover se představil v Česku, takže už známe i české ceny. A ty jsou velmi příznivé - jsou jen o málo vyšší než v případě menšího modelu 3008.

Nová generace velkoprostorového Peugeotu doznala velkých změn. Už to není rodinné MPV, ale crossover jak se patří. Má robustní karoserii, zvýšený podvozek a technicky auto stojí na modulární platformě EMP2. Pokud si pod tím jen těžko dovedete něco představit, mohl by vám pomoci model 3008.

K tomu má totiž 5008 velmi blízko. Zhruba po přední dveře jsou oba modely zcela totožné, prodloužen byl ale rozvor (2840 mm) i celková délka (4641 mm). Peugeot se chlubí, že vzhledem k celkové délce, která je menší než u konkurence, nabídne největší zavazadelník (780 litrů).

Pokud vás do této chvíle neminul Peugeot 3008, nepřekvapí vás ani interiér. I ten je totožný, takže tu najdete nevšední i-Cockpit, zajímavě tvarovanou palubní desku a velmi příjemné materiály. Na zadních sedadlech je díky většímu rozvoru skutečně hodně místa, a to i kvůli tomu, že je možné sedadla posunout dopředu a vytvořit tak více místa pro sedadla ve třetí řadě. Ty je možné v případě potřeby vyjmout, což dnes není úplně obvyklé.

Jízdním dojmům jsme se věnovali při mezinárodní prezentaci, na tuzemské premiéře jsme se s autem svezli jen velmi krátce, takže je na nějaké větší závěry příliš brzy. I na českých silnicích se mi ale zdálo, že podvozek by mohl o trochu lépe odhlučněný.

Co se týče pohonu všech kol, zůstává politika Peugeotu beze změny - není a nebude. Zatímco u menšího modelu 3008 dorazí v budoucnu alespoň hybridní verze, kde bude elektromotor roztáčet zadní kola, u 5008 nic takového není ani technicky možné kvůli třetí řadě sedadel.

Ceny startují na částce 545 000 Kč za verzi s přeplňovaným tříválcem 1.2 PureTech o výkonu 130 koní a výbavou Access, za diesel 1.6 BlueHDi s výkonem 120 koní si Peugeot řekne 605 000 Kč.

V základní výbavě je 6 airbagů, tempomat, halogenové světlomety s LED denním svícením, zadní LED svítilny, manuální klimatizace, 17“ ocelové disky či elektricky stahovaná okna vpředu i vzadu. Příplatek za sedmimístné provedení činí bez ohledu na výbavu 20 000 Kč, ve vyšších výbavách se dočkáte například masážních sedadel, 360° kamerový systém či adaptivní tempomat.

Komentáře ke článku

Tento článek nikdo nekomentoval, buďte první.

Škoda Octavia Combi RS DSG: Rodinný sportovec

S rodinou na palubě umí být Octavia RS komfortní kliďas, jakmile ale jedete sami, můžete to domů klidně vzít tou delší cestou. Moc hezky se s ní svezete.

Škoda Octavia Combi RS DSG: Rodinný sportovec

Další článek o značce

JUDr. Tomáš Beran

Právní poradna

Dobrý den, musí být vnější zpětné zrcátko, když je vnitřní? Více

Odpovídá: JUDr. Tomáš Beran

Stojí za pozornost?

Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.

© 2000 - 2017 Media Marketing Services a. s. Perucká 7 120 00, Praha

Přihlašte se k odběru newsletteru Autoweb.cz!

  • Získáte informace o žhavých novinkách ze světa aut
  • Budete mít možnost účastnit se soutěží o atraktivní ceny
  • Zajistíte si neustálý přístup k informacím o autech z domova i ze světa
  • Nepřijdete o žádné důležité informace ze světa automobilismu
  • Užijete si pravidelná redakční videa, reportáže a videotesty
Odběr novinek lze kdykoliv odhlásit
TOPlist