Peugeot Emotion Day 2016: úrodný osmý ročník

Po dvouměsíčním putování po českých a moravských městech dorazila flotila testovacích vozů Peugeot zpět do Prahy, odkud na začátku května vyjela.

Akce Peugeot Emotion Day 2016 skončila a společnost Peugeot ČR bilancuje. A stejně jako loni, i letos konstatuje úspěch. Od 4. května do 26. června probíhala v České republice prezentační akce pro veřejnost nazvaná Peugeot Emotion Day. Její návštěvníci si na 37 různých lokacích mohli prohlédnout a vyzkoušet novinky značky Peugeot.

Po všech 41 testovacích dnů byla flotila vozů silně vytížená. Na každý den totiž připadlo v průměru 121 testovacích jízd, což znamená průměrnou denní vytíženost 67%. Nejrušněji bylo v Plzni, kde se za jediný den zrealizovalo 201 jízd. Konečný počet testovacích jízd za letošní Peugeot Emotion Day dosáhl pěti tisíc.

Málokdo z návštěvníků odolal nejsilnějšímu vozu modelové řady –  charismatickému Peugeotu 308 GTi, jenž se dle očekávání stal nejžádanějším testovacím modelem. Pozadu ovšem nezůstaly ani ostatní vozy, jako např. Peugeot 508, 508 RXH nebo 308 SW. Každý z nich zákazníci otestovali téměř 500krát.  Mnoho potenciálních zákazníků vyzkoušelo také rodinné vozy – Peugeot 5008, Partner Tepee aj. Tyto modely byly v rámci Peugeot Emotion Day podpořeny akční nabídkou, což přineslo nárůst objednávek: Peugeot Partner Tepee o 11%, 308 SW o 10 % a Peugeot 5008 o 6 %.

Největší hvězdou roadshow ovšem byl nový Peugeot 2008. Bestseller modelové řady Peugeot v ČR nepřestává zákazníky přitahovat. Celosvětově se ho prodalo už 632 000 vozů a na mnoha evropských trzích dlouhodobě vládne segmentu malých SUV. Na málokterém z trhů však zaznamenává tak výrazný úspěch jako v ČR. Model, který u nás v roce 2015 rekordně rostl, letos ve svém strmém růstu pokračuje. Za dva poslední měsíce si připsal dalších 576 objednávek, což je o 131 % více než v roce 2015.

Dalším pozitivním efektem Peugeot Emotion Day je zvýšení návštěv webových stránek značky Peugeot. Doména www.peugeotemotionday.cz letos zaznamenala 34 000 návštěv, přičemž téměř 2000 návštěvníků se na stránkách zaregistrovalo.

„Letošní akce Peugeot Emotion Day nás svými výsledky opět nezklamala, a to zejména co se týče počtu objednávek. Za květen a červen jsme uzavřeli více než 1600 nových objednávek osobních vozů, což představuje nárůst o 13,5% ve srovnání s rokem 2015. Také naši koncesionáři mají důvody ke spokojenosti. Přibyly jim nové kontakty a obchodní příležitosti a pochvalovali si také velmi slibné reakce potenciálních zákazníků na naše novinky,“ prohlásil Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.

zdroj: Peugeot

11.7.2016 6:13

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist