Renault a Roland-Garros se spojily, aby posunuly lajny

V rámci nové strategie značky se Renault rozhodl zefektivnit svá globální marketingová partnerství a zaměřit se na několik klíčových pilířů, které mohou nabídnout značnou přidanou hodnotu.
thumbnail_1-2022-renault-partenaire-premium-de-roland-garros-1100x618.jpg Zdroj: Renault

Renault se nyní soustředí na sport, a to prostřednictvím dvou hlavních partnerství – ragby jako hlavní partner Francouzské ragbyové federace a nyní tenisu, kde je nově partnerem turnaje Roland-Garros.

Renault X Roland-Garros

Pařížský grandslam a výrobce Renault spojili své síly, aby napsali novou kapitolu své historie. Počínaje turnajem v roce 2022, který se bude konat od 16. května do 5. června, po dobu pěti let se Renault stává prémiovým partnerem Roland-Garros, jedné z nejprestižnějších sportovních akcí na světě.

Renault a Roland-Garros mají stejné kořeny, oba se zrodily ve Francii, mají silné mezinárodní ambice a sdílejí společné hodnoty „Made Of France“, vášeň a odvahu. Partnerství mezi společností Renault a Francouzskou tenisovou federací (FFT) bylo o to zřejmější, že své základy staví na dvou hlavních strategických pilířích obou značek: udržitelné mobilitě a společenské odpovědnosti.

Elektrická flotila

Renault a Roland-Garros sdílejí stejný záměr chovat se vždy odpovědněji, proto je udržitelná mobilita pro obě značky klíčová. Renault již urychluje svou transformaci s cílem stát se do roku 2030 plně elektrickou značkou v Evropě.

Čtěte také:

Tento závazek s ohledem na udržitelnou mobilitu se jasně odráží ve vozovém parku 100 nových elektrických vozů Renault Megane E-Tech elektrický, které Renault poskytl pro French Open jako součást celkového vozového parku 160 vozidel.

GIVE ME 5

Současně s podpisem této partnerské smlouvy spouští Renault nový projekt společenské odpovědnosti značky věnovaný mladým generacím „GIVE ME 5“. Jako první krok chce Renault podpořit tenis ve městech, a to renovací hřišť v příměstských oblastech s pomocí místních umělců. Do konce roku by měla být ve Francii otevřena dvě hřiště.

Aby pomohl financovat projekt „GIVE ME 5“, zavede Renault během turnaje Roland-Garros soutěž „Let Challenge“.

Pokaždé, když podávaný míč zasáhne pásku sítě (angl. „let“ = nastává tehdy, pokud podávající hráč uvede míč do hry takovým způsobem, že míč zasáhne pásku sítě a dopadne do vymezeného prostoru soupeřovy poloviny dvorce. Podávající má nový míč a servis opakuje), což se během turnaje stane v průměru více než 2 000krát, věnuje Renault na tuto sociální iniciativu finanční částku.

Kromě toho značka pozve na Roland-Garros několik skupin dětí a teenagerů pocházejících ze znevýhodněného prostředí.

Aktivity na stadionu i mimo něj

V rámci této nové spolupráce a vůbec poprvé v historii Roland-Garros bude logo Renault umístěno na sítích pěti hlavních kurtů (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu a na kurtech č. 7 a 14) po celou dobu turnaje, od kvalifikačních kol až po finále.

Renault během turnaje počítá také se stánkem o rozloze 150 m2 uvnitř areálu Roland-Garros, kde se návštěvníci budou moci seznámit s elektrifikovanou nabídkou značky, s elektrickým Renault Megane E-Tech elektrický, prototypem Renault 5 a zcela novým Renault Austral, jehož veřejná světová premiéra se koná právě na Roland-Garros.

16.5.2022 11:56| autor: Tomáš Malík | zdroj: Renault

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist