prestavba-dalnice-d1-zacne-tento-tyden.jpg

Přestavba dálnice D1 začne tento týden

dálniční známky

Nejvytíženější dopravní tepna v Česku se po letech dočká kompletní modernizace. Rekonstrukce potrvá šest let a bude stát miliardy korun.

Diskuze

8 komentářů

    karlos

    Tak doufám, že se těch šest let a ta spousta peněz vyplatí, a z D1 se stane konečně pořádná autostráda. Tedy že se to za pár let nebude muset dělat znovu, nebo že se první opravené úseky nerozpadnou dříve, než se dokončí ten poslední.. btw v těch 25 mld se počítá i s tím co se rozkrade?..

    joseph

    Místo nesmyslnýho cpaní do díry jménem D1, která už je stejně zastaralá a potřebovala by bejt dávno tříproudá a místy čtyřproudá, by se měl konečně dostavit severní průtah z D11 na Olomouc a Ostravu.

    Stin

    Jo a všichni pepíci a poláci z Ostravy se nacpou do HK a budou tam zevlovat, to tak. Jen ať si pěkně jezdí po tankodromu D1.
    Už teď je D11 plná poláků s německýma SPZ – 200 z místa ftédéíčku, čoud a jedině levej pruh, fuj!

    josef K.

    Pokud za ty peníze a šestiletou výstavbu ji nerozšíří alespoň v kritických úsecích na 2×3 pruhy, tak je to vyhození peněz a neměli by to vůbec začínat. Té silnici, kromě drncání nic není !!!!! Pokud někomu vadí drncání tak ať si koupí lepší auto.

    Agent

    Ani lepší auto to nezachrání – v pravém pruhu jsou prostě úseky, kde si připadáte jako když jedete po schodech (10m rovně – schod 3 cm dolů – 10m rovně – schod 3 cm dolů ….)

    Honza Jaroš

    Řekl bych, že to je méně než 10m… 🙂

    Mimochodem, ty schody jsou velmi dobře vidět ve zpětném zrcátku. Před autem splývají, ale při pohledu dozadu jsou vystupující hrany nechutně zřetelné…

    Tomáš Marný

    No, snad autor článku mínil ty tři pruhy v jednom směru. Malinko tomu napovídá skutečnost, že dva a místy více jsou již nyní.

    To že té zpoplatněné silnici (dálnicí to opravdu nazvat nelze) nic není je prohlášení jako vtip dobré. (upřímně jsem se zasmál)
    Ve skutečnosti však dle informací od projektanta, jenž se na její výstavbě podílel jako tehdy čerstvý VŠ ve funkci stavebního dozora to je již od novoty na většině úseků těžce odfláknutá stavba která již téhdy nesplňovala normy, předpisy a technologické postupy. Hlavně v tom nejdůležitějším v tělese komunikace. Tedy v kvalitě podloží. No a na špatně provedeném podloží nelze zhotovit nic trvanlivého a kvalitního. Takže pokud to nevezmou opravdu z gruntu (od podloží) a dimenzované na dnešní provoz/zátěž + rezerva, tak z té silnice nikdy nic co by se dalo označit za dálnici ani nebude.

    S názorem, že ještě měli pár let D1 \“flikovat\“ a nejdříve postavit paralelku od trojzemí (Hrádek-LBC do olomouce) tuším R35 ? a až pak spustit generálku na D1 naprosto souhlasím.

    Jenže jsme v Čechystánu, že… tedy čím vyšší daně a všemožné poplatky, tím horší infrastruktůra a služby… jak také jinak.

    josef K.

    Pokud je tohle odfláknuté a drží to čtyřicet let, tak co jsou ty výtvory dnešních firem, které jsou po třech letech KO.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist