Přestavba dálnice D1 začne tento týden
dálniční známky
Nejvytíženější dopravní tepna v Česku se po letech dočká kompletní modernizace. Rekonstrukce potrvá šest let a bude stát miliardy korun.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
dálniční známky
Nejvytíženější dopravní tepna v Česku se po letech dočká kompletní modernizace. Rekonstrukce potrvá šest let a bude stát miliardy korun.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tak doufám, že se těch šest let a ta spousta peněz vyplatí, a z D1 se stane konečně pořádná autostráda. Tedy že se to za pár let nebude muset dělat znovu, nebo že se první opravené úseky nerozpadnou dříve, než se dokončí ten poslední.. btw v těch 25 mld se počítá i s tím co se rozkrade?..
Místo nesmyslnýho cpaní do díry jménem D1, která už je stejně zastaralá a potřebovala by bejt dávno tříproudá a místy čtyřproudá, by se měl konečně dostavit severní průtah z D11 na Olomouc a Ostravu.
Jo a všichni pepíci a poláci z Ostravy se nacpou do HK a budou tam zevlovat, to tak. Jen ať si pěkně jezdí po tankodromu D1.
Už teď je D11 plná poláků s německýma SPZ – 200 z místa ftédéíčku, čoud a jedině levej pruh, fuj!
Pokud za ty peníze a šestiletou výstavbu ji nerozšíří alespoň v kritických úsecích na 2×3 pruhy, tak je to vyhození peněz a neměli by to vůbec začínat. Té silnici, kromě drncání nic není !!!!! Pokud někomu vadí drncání tak ať si koupí lepší auto.
Ani lepší auto to nezachrání – v pravém pruhu jsou prostě úseky, kde si připadáte jako když jedete po schodech (10m rovně – schod 3 cm dolů – 10m rovně – schod 3 cm dolů ….)
Řekl bych, že to je méně než 10m… 🙂
Mimochodem, ty schody jsou velmi dobře vidět ve zpětném zrcátku. Před autem splývají, ale při pohledu dozadu jsou vystupující hrany nechutně zřetelné…
No, snad autor článku mínil ty tři pruhy v jednom směru. Malinko tomu napovídá skutečnost, že dva a místy více jsou již nyní.
To že té zpoplatněné silnici (dálnicí to opravdu nazvat nelze) nic není je prohlášení jako vtip dobré. (upřímně jsem se zasmál)
Ve skutečnosti však dle informací od projektanta, jenž se na její výstavbě podílel jako tehdy čerstvý VŠ ve funkci stavebního dozora to je již od novoty na většině úseků těžce odfláknutá stavba která již téhdy nesplňovala normy, předpisy a technologické postupy. Hlavně v tom nejdůležitějším v tělese komunikace. Tedy v kvalitě podloží. No a na špatně provedeném podloží nelze zhotovit nic trvanlivého a kvalitního. Takže pokud to nevezmou opravdu z gruntu (od podloží) a dimenzované na dnešní provoz/zátěž + rezerva, tak z té silnice nikdy nic co by se dalo označit za dálnici ani nebude.
S názorem, že ještě měli pár let D1 \“flikovat\“ a nejdříve postavit paralelku od trojzemí (Hrádek-LBC do olomouce) tuším R35 ? a až pak spustit generálku na D1 naprosto souhlasím.
Jenže jsme v Čechystánu, že… tedy čím vyšší daně a všemožné poplatky, tím horší infrastruktůra a služby… jak také jinak.
Pokud je tohle odfláknuté a drží to čtyřicet let, tak co jsou ty výtvory dnešních firem, které jsou po třech letech KO.