Peugeot 5008 na českém trhu, startuje na 545 000 Kč

Francouzský crossover se představil v Česku, takže už známe i české ceny. A ty jsou velmi příznivé - jsou jen o málo vyšší než v případě menšího modelu 3008.

Nová generace velkoprostorového Peugeotu doznala velkých změn. Už to není rodinné MPV, ale crossover jak se patří. Má robustní karoserii, zvýšený podvozek a technicky auto stojí na modulární platformě EMP2. Pokud si pod tím jen těžko dovedete něco představit, mohl by vám pomoci model 3008.

K tomu má totiž 5008 velmi blízko. Zhruba po přední dveře jsou oba modely zcela totožné, prodloužen byl ale rozvor (2840 mm) i celková délka (4641 mm). Peugeot se chlubí, že vzhledem k celkové délce, která je menší než u konkurence, nabídne největší zavazadelník (780 litrů).

Pokud vás do této chvíle neminul Peugeot 3008, nepřekvapí vás ani interiér. I ten je totožný, takže tu najdete nevšední i-Cockpit, zajímavě tvarovanou palubní desku a velmi příjemné materiály. Na zadních sedadlech je díky většímu rozvoru skutečně hodně místa, a to i kvůli tomu, že je možné sedadla posunout dopředu a vytvořit tak více místa pro sedadla ve třetí řadě. Ty je možné v případě potřeby vyjmout, což dnes není úplně obvyklé.

Jízdním dojmům jsme se věnovali při mezinárodní prezentaci, na tuzemské premiéře jsme se s autem svezli jen velmi krátce, takže je na nějaké větší závěry příliš brzy. I na českých silnicích se mi ale zdálo, že podvozek by mohl o trochu lépe odhlučněný.

Co se týče pohonu všech kol, zůstává politika Peugeotu beze změny – není a nebude. Zatímco u menšího modelu 3008 dorazí v budoucnu alespoň hybridní verze, kde bude elektromotor roztáčet zadní kola, u 5008 nic takového není ani technicky možné kvůli třetí řadě sedadel.

Ceny startují na částce 545 000 Kč za verzi s přeplňovaným tříválcem 1.2 PureTech o výkonu 130 koní a výbavou Access, za diesel 1.6 BlueHDi s výkonem 120 koní si Peugeot řekne 605 000 Kč.

V základní výbavě je 6 airbagů, tempomat, halogenové světlomety s LED denním svícením, zadní LED svítilny, manuální klimatizace, 17“ ocelové disky či elektricky stahovaná okna vpředu i vzadu. Příplatek za sedmimístné provedení činí bez ohledu na výbavu 20 000 Kč, ve vyšších výbavách se dočkáte například masážních sedadel, 360° kamerový systém či adaptivní tempomat.

20.4.2017 4:23| autor: Ondřej Lilling

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist