Nejvýhodnější je pětiletá ojetina
Škoda
Mladé ojetiny táhnou, nejvýhodnější nákup ale představují pětileté vozy, v případě prémiových značek ještě starší. Důvodem je zpomalení propadu jejich ceny.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Škoda
Mladé ojetiny táhnou, nejvýhodnější nákup ale představují pětileté vozy, v případě prémiových značek ještě starší. Důvodem je zpomalení propadu jejich ceny.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
5 let je v životě auta teprve dospívání v porovnání s průměrným stářím v ČR 15 let… Ale souhlasím, že je to nejvhodnější stáří na nákup. Opravdu nemá cenu investovat do novýho, když je za 3 roky na poloviční ceně…
mě zánovní vůz z áček vydrží vždy tak 3-4 roky, pak tam musím pro další
k nim velice rád jezdím pro ojetiny, vždy si dokážu vybrat kvalitní vůz za přijatelnou cenu
Já mám zánovní ojetiny z áček zatím 3 roky a stále bez závad, tak doufám, že vydrží déle než 5 let
já mám ojetinu vždy tak na 4 roky a pak jdu pro novou, to je naprosto idealní věk
také rád pořizuji ojetiny v áčkách, jednak pokaždé široká nabídka a férové ceny taktéž