BMW M3 a M4 se představují také na oficiálním videu

Skvělé reakce na plyn, příliš měkké bočnice gum a špičková zadní náprava - to jsou postřehy továrních pilotů BMW, které výrobce zveřejnil ve svém vlastním videu.

Dnes ráno jsme vám do nejmenších detailů představili nejdůležitější technické finesy nových modelů BMW M3 sedanM4 kupé a podle čtenosti článku soudíme, že vás dvě novinky sportovní divize M GmbH skutečně zajímají. Snad proto ze stejných důvodů oceníte i čerstvý videosnímek mnichovské značky související s tímto tématem.

O co přesně jde? BMW ve snaze zvýšit atraktivitu technologických premiér nejvýkonnějších modelů řady 3 a 4 přizvalo k testovacím jízdám na zakamuflovaných prototypech dvojici závodních pilotů německého mistrovství cestovních vozů DTM aktuálně hájících barvy bavorského výrobce. Příležitost obkroužit pár kol na Severní smyčce Nürburgringu dostal loňský celkový vítěz Bruno Spengler a jeho kolega Timo Glock.

Protože kratičký spot pochází z produkce BMW, pochopitelně od něj nelze očekávat, že by mohl auta nějak zásadně kritizovat, respektive mít větší vypovídací hodnotu než běžná reklama, přesto však ve videu několik zajímavých postřehů zazní. Kupříkladu Spengler se při společné debatě se skupinou vývojových inženýrů zmíní o tom, že bočnice pneumatik jsou příliš měkké, dostane však poměrně očekávanou odpověď ve smyslu, že vývoj v tomto směru ještě není u konce.

Závodní piloti se jinak o vozech vyjadřují vesměs pozitivně anebo – přesněji řečeno – video bylo sestříháno tak, aby jejich názory v tomto duchu vyzněly. Opět Spengler poznamená, že se mu naladění zadní nápravy nového modelu líbí více než u předchůdce a několikrát zmíní také velmi rychlé reakce třílitru na plyn. Jestli tím skládá poklonu motoru jako takovému anebo v rámci přeplňovaných pohonných jednotek, posoudit nedokážeme, každopádně se zdá, že by řadová šestka v M3/M4 mohla být ve schopnosti eliminace turboefektu výjimečná.

Nakolik bude brát BMW postřehy svých továrních pilotů vážně a zařadí je do finálního nastavení, můžeme pouze hádat, každopádně automobilka představí oba stroje až na lednovém detroitském autosalonu, takže čas na dolaďování M3 a M4 ještě má.

25.9.2013 8:25| autor: Miro Mihálik

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist