BMW 340i jako zadokolka s manuálem už nebude. Kupujte, dokud můžete!

Unikly technické údaje příští generace BMW řady 3! Pokud patříte mezi příznivce řadového šestiválce s manuální převodovkou a pohonem zadních kol, máme špatnou zprávu. Takovou kombinaci už pravděpodobně nekoupíte.
titulka-34-1100x618.jpg Zdroj: archiv redakce

BMW 3 s řadovým šestiválcem, pohonem zadních kol a manuální převodovkou je velké klišé. Je to auto, o kterém všichni básní, že ho chtějí, přitom si ho nekoupí. Velká škoda, jelikož je to naprosto dokonalé auto, které názorně ukazuje, že slvoo tradice dnes stále ještě něco znamená. Zkrátka když chcete klasické BMW s původními hodnotami, prostě ho dostanete.

Úzce vyhraněná klientela však bohužel není natolik početná, aby se BMW vyplatilo podobné auto držet v nabídce. V budoucí generaci, která se chystá odhalit nejspíše na podzimním Pařížském autosalonu, si proto takto naspecifikované auto nekoupíte. Vyplývá to z informací BMW Blogu, který odhalil všechny motorizace chystané nové generace. A čtení je to trochu smutné.

Vrcholná motorizace M340i v nabídce naštěstí zůstává, samozřejmostí je přeplňovaný třílitrový šestiválec a bonusem navýšení výkonu na 380 koní (dosud 326 koní, případně 360 koní s Power Kitem), tabulka níže však prozrazuje nemilou skutečnost – možnost párovat jenom s osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol xDrive.

Na druhou stranu můžete počítat se známou paletou naftových, benzinových a hybridních motorizací, z nichž většina dozná zajímavého navýšení výkonu. Třeba populární 320d si polepší na 204 koní a vrcholný šestiválcový turbodiesel M340d dosáhne výkonu 340 koní. Informace ohledně příštího BMW M3 nemáme, můžeme však očekávat, že nejspíše dopadne podobně jako M340i.

Je to věčná škoda, jelikož součansé BMW 340i patří mezi nejlepší auta, která jsme kdy řídili. Pokud snad uvažujete nad jeho pořízením, neváhejte ani sekundu a běžte si ho koupit. Okamžitě! Pokud to nestihente, roli bavoráku podle klasického receptu určeného pro fajnšmekry snad alespoň ještě chvíli uhájí menší BMW 2 Coupé.

 

16.2.2018 12:00| autor: Hugo Kottás | zdroj: BMW Blog

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist