Subaru XV 1.6i XS CVT
11 fotografiíSubaru XV
Odkud začít? Mám za sebou test nového XV a spekuluji, jak se prostřednictvím podstatných informací dostat k závěru, že je to, s určitým upřesněním, dobré auto.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
11 fotografiíSubaru XV
Odkud začít? Mám za sebou test nového XV a spekuluji, jak se prostřednictvím podstatných informací dostat k závěru, že je to, s určitým upřesněním, dobré auto.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nemaji nahodou Subaru s CVT lamelovou spojku podobnou haldexu, a tedy permanentni 4×4 jen symbolicky, pokud vubec? Aspon to takhle psali v testu tehoz auta na auto.cz, nevim, co je pravda, ale jsem malinko zmaten, tedy prosim o upresneni, jestli nekdo vi lip 🙂
Za ty fotky v nízkém rozlišení se styďte. A že to nazýváte galerií ještě víc.
Bohužel je tomu tak, že Subaru s CVT nemají centální (mezinápravový) diferenciál, ale systém aktivního rozdělení točivého momentu. Narozdíl od Haldexu je součástí převodovky (využívá její hydrauliku). Je to stálý pohon všech kol, ale bohužel výchozí rozdělení točivého momentu je 60/40 ve prospěch předku. Další smutnou zprávou je, že k CVT se nedává samosvor dozadu. Subarista pozná, že je něco špatně hned v první zatáčce. Podrobné info zde:
http://www.awdwiki.com/en/subaru/#With_TZ1_ACT_4__Active_Torque_Split__4_speed_automatic_transmission_