Subaru XV 1.6i XS CVT

11 fotografiíSubaru XV

Odkud začít? Mám za sebou test nového XV a spekuluji, jak se prostřednictvím podstatných informací dostat k závěru, že je to, s určitým upřesněním, dobré auto.

Diskuze

3 komentáře

    JoBa

    Nemaji nahodou Subaru s CVT lamelovou spojku podobnou haldexu, a tedy permanentni 4×4 jen symbolicky, pokud vubec? Aspon to takhle psali v testu tehoz auta na auto.cz, nevim, co je pravda, ale jsem malinko zmaten, tedy prosim o upresneni, jestli nekdo vi lip 🙂

    Subaru

    Za ty fotky v nízkém rozlišení se styďte. A že to nazýváte galerií ještě víc.

    Bubák

    Bohužel je tomu tak, že Subaru s CVT nemají centální (mezinápravový) diferenciál, ale systém aktivního rozdělení točivého momentu. Narozdíl od Haldexu je součástí převodovky (využívá její hydrauliku). Je to stálý pohon všech kol, ale bohužel výchozí rozdělení točivého momentu je 60/40 ve prospěch předku. Další smutnou zprávou je, že k CVT se nedává samosvor dozadu. Subarista pozná, že je něco špatně hned v první zatáčce. Podrobné info zde:

    http://www.awdwiki.com/en/subaru/#With_TZ1_ACT_4__Active_Torque_Split__4_speed_automatic_transmission_

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist