Subaru Impreza WRX 265

22 fotografiíSubaru Impreza

Subaru nacpalo pod kapotu modelu WRX větší výkon. Je až nebezpečně blízko modelu STI.

Diskuze

17 komentářů

    MA

    Lze u verze 230k jednoduse obejit pres tempomat, kdy pri zapnutem tempomatu proste date ze chcete pridat tempomatem a jdete az na omezovac otacek motoru i na petku. Nicmene motor dostava peknej zahul a zere krasne olej…

    jirkas...

    No ten omezovac na 209 se na prvni pohled zda divny. Ale kdyz auto ve 130 toci 4tis, dava to rozum. A ta cena, 370ka nissan je jen o 100tis drazsi.

    apo

    Mně se to zdá strašný anachronismus, mít trvale zařazenou redukci i bez redukční převodovky. Ekoteroristi budou pálit SUVéčka, která se snaží a za svoji spotřebu nemůžou a tohohle nesmyslu si nevšimnou. Jinak by tato Impreza byla ideální auto, ale připomíná mi Fiata 125p 1500 z 1. poloviny 70. let se 4kvaltem a tříložiskovým motorem, který otáčky max. výkonu 5400 dosahoval ve 140km/h, maximálku po rovině psanou 155km/h a z dálničního kopce jel měřených 165. Omezovače tehdy ještě nebyly…

    Takže dle Subaru každý, kdo si srdcem koupí tuto verzi jako jediné auto a potřebuje jet například 500 km po dálnici, se má zařadit mezi náklaďáky a nějak to přetrpět a jen tiše závidět řidičům ostatních aut, co profrčí kolem se spotřebou o 3 litry nižší a cedit mezi zuby : "Počkej až tě chytím na okresce!"

    Smutné a ZBYTEČNÉ !

    Drtikol

    Co to meleš? Jak, zařadit mezi kamiony? S WRX 265 jsem jezdil několik dní a na dálnici jsem teda mezi pomalejší fakt nepatřil. Ano, u pumpy jsem se prohnul, ale stálo to za to. Osobně mi omezení maximálky (kvůli omezovači otáček a krátký převodovce, ne kvůli rychlosti samotný) vůbec žíly netrhá, sportovní jízdu nespatřuju v "plnym knedliku na štrádě", zábava začíná v zatáčkách.

    Mě spíš štvaly ty sedačky a že není teleskopickej volant, poloha za volantem fakt nic moc. Ale kdyby si člověk to auto koupil, tak se to dá řešit aftermarketem, žejo. A na závěr – když si koupim WRX, tak mě asi fakt neštve, že mě na dálnici předjede nějakej tupej TDIčkář se spotřebou 5,5…

    pes

    WIN ! 🙂

    Michal

    Vám jaksi nedochází, že tohle auto se jaksi nekupuje jako to, s kterým chci denodenně jezdit. Toto je auto pro radost a ne nějaký Autobahn – stormer, na to vám více než dobře poslouží Passat. Navíc vaši logiku nechápu. Proč by to bylo zbytečné, je to prostě mezityp pro ty, co nechtějí ultra-hardcore v podobě Imprezy WRX STI.

    Michal

    to apo

    Vavris

    Jestli si je někdo schopný koupit WRX na dálniční přesuny, pak mu z celého srdce gratuluji, protože si to utrpení zaslouží 😀

    M

    Dobrý den,

    chápu že tady budou diskutovat fandové subaru, ale i tak nechápu jak si tohle někdo může koupit a od subaru to je podle mě pěkný podraz.Ppřeci jenom konkurence v podobě Mitsubishi Lancer Ralliart stojí stejně, ale máte tam kultivovanou dvojspojkovou 6stupňovou převodovku z Eva, kde sice chybí režim řazení super-sport, ale kdo ho v běžným provozu využije, motor je také z Eva i když se slapším turbem(240k) a skvělý podvozek z Eva 9. Volant se dá polohovat pouze výškově, ale sedačky Vás rozhodně podrží. Pokud jde o nevýraznost tak v základu kupujete skoro obyčejný lancer a můžete si připlatit za Evo look.

    Jedinou nevýhodou bych viděl vyšší hmotnost oproti impreze a stoho plynoucí i o trochu delší brzdnou dráhu a o 1s pomalejší zrychlení, ale spotřeba udávaná výrobcem hovoří ve prospěch mišáka.

    Kdo chce sportáka, koupí si Evo nebo Sti, kdo chce auto na denní použití, koupí si Lancera Ralliart, protože WRX je na běžný použití nepoužitelná.

    Dalibor Žák, autoweb

    O Lanceru Ralliart si přečtete ještě tento týden, tak se nechte překvapit.

    Falta

    Počkej, ralliart je na platformě CT9A??? V tom případě by mohl být sportovnější než Evo, kdyby se odladil na 300 ps (říká se že IX je sportovnější než X)

    SkylineGT-R

    Tomu neverim ze Ralliart ma podvozok z EVA 9, nedavalo by to vobec zmysel.

    Cjuc

    Nemá.

    Vavris

    mmm, nevím jestli je dvouspojkový automat výhra, už vůbec nevím jestli je výhra 100kg navíc, podvozek z 9. Evomyši to taky nemá, jak tě správně opravili kolegové, sedačky (jen statická zkušenost) mi připadaly svým bočním vedením v obou vozec velmi podobné, a tak nějak už vůbec nechápu, proč to je od Subaru "podraz" a koho "podrazilo" ?

    pedro

    Spotřeba u Lancer Ralliart v reálu nejde pod patnáct litrů, s odříkáním tři sta kilometrů na nádrž. Se stejným odříkáním se dá jezdit ve WRX265 za deset litrů.

    S WRX se dá jezdit v klidu i pod dálnici, 130 je naprosto ok …Šestka tomu chybí jen když chce člověk jezdit rychle mezi Prahou a Brnem. Co je zábavnější? Subaru …

    viktort

    po uprave povodnej WRX 230 na WRX 265 sa novinari, ktori mali moznost otestovat obe verzie priklanali ku verzi 265 ako lepsej. V teste z 16.6.2008 WRX 230 skoncila so 4 hviezdami, a teraz s troma.Nerozumiem ale, ci to auto sa tak pohorsilo (ale mam pocit ze asi iba vo Vasom mediu) alebo sa zmenilo hodnotenie alebo nieco ine… Nie som zaryty subarista, ale dost som o novom WRX uvazoval, a spojenie: "WRX 265 je velmi atraktivní auto pro toho, kdo tráví 99 % času na okreskách" ma tendenciu odradit asi akehokolvek zaujemcu, osobne nepoznam ani jedneho takeho cloveka.

    wrx

    meni se posadka autowebu, tak je to hodnoceni evidentne jen subjektivni

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist