Škoda Citigo: 2700 kilometrů za 2700 korun
Škoda Citigo
Mistr světa v úsporné jízdě jede s městskou Škodou dálkovou jízdu a chce překonat rekord. Ve spotřebě.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Škoda Citigo
Mistr světa v úsporné jízdě jede s městskou Škodou dálkovou jízdu a chce překonat rekord. Ve spotřebě.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Naše ceníky paliv jsou kouzelné a tak při provozu na LPG jezdíte takhle levně běžně i žigulíkem 😉
Souhlasím s tím, že reklama a podpora plynových medií není o použití v jednotlivých typech a značkách vozidel. Tento typ reklamy a prezentace mi připomíná Československou reklamu AZNP na Š 120,Nonstop jízdy Škodou 105/120 20000 km Československem, pamětníci a čtenáři Světa motoru si na to jistě vzpomenou.
Tak ať pak hlavně napíší kudy ten člověk pojede, ať se těm ucpaným místům další řidiči mohou vyhnout.Typuju že pán pojede tak max 65km/hod.
S 1,2 Renaultem Kangoo jezdím v létě za 3,2 l/100km, po území krajského města. Co kdybych ještě vyměnil vazelínu v ložiskách kol za olej do šicích strojů – jako mistr? A Kormorány nahradil pneumatikami s nižším valivým odporem? A občas netahal přívěsný vozík? A zmenšil čelní plochu a hmotnost na velikost citiga? Pokud někdo nevěří prozradím mu své fígle.
Ahoj, chtěl bych vědět ty fígle díky.
S Renaultem a ještě kangem za 3,2 na 100,to bych chtěl vidět a nespat……..
Je to jednoduché. Jezdím na LPG a pouze projeté koruny zaplacené za propanbutan na 100 km přepočtu na benzín. Takže na 100 km mne stoji spálené palivo jako 3,2 l benzínu. Po spuštění motoru samozřejmě žere ještě zanedbatelné množství benzínu. V zimě je spotřeba „benzínu“ o 0,5 l vyšší
Je to momentálně nejlevnější energie pohonu. Moderní přeplňované motory mají sice vyšší účinnost, ale cena nafty je dvojnásobná, tím tuto výhodu zhatí.