Škoda Fabia Kofola (2016) není vtip okurkové sezóny, ale limitovaná edice čítající 99 aut
autoweb.cz > Škoda > Škoda Citigo > Škoda Citigo (2017): lehká modernizace litrové turbo nepřinesla, pouze LED či deštník
Škoda Citigo (2017): lehká modernizace litrové turbo nepřinesla, pouze LED či deštník
Příznivce domácí automobilové značky momentálně žijí chystanou premiérou crossoveru Kodiaq, to ale neznamená, že zbytek portfolia Škody stojí teď stranou a nikdo se o něj nezajímá. Důkazem je trochu podivná edice Fabia Kofola či tiše a bez fanfár představené Citigo modelového roku 2017, o kterém pro nedostatek větších změn nebudeme mluvit jako o faceliftu.
Modernizace modelové řady Citigo následuje přepracovaný Volkswagen up!, bohužel navzdory jedné výrobní lince se česká verze německého mini nedočkala přeplňovaného tříválce 1.0 TSI o výkonu 90 koňských sil. Nejmenší Škoda zůstává u dosavadních pohonných jednotek 1.0 MPI s maximálním výkonem 60 a 75 koňských sil a provedení G-Tec se 68 koňmi.
Co je tedy nového? Třeba pásy LED integrované do hlavních světlometů či deštník v odkládacím šuplíku pod sedadlem spolujezdce, obojí je k mání bez příplatku od druhého výbavového stupně Ambition. Další změny souvisí s modifikovanou nabídkou audio-systému a pak je zde i nová automatická klimatizace pro nejvyšší variantu Czech Team, respektive za příplatek šest tisíc pro ostatní výbavy s výjimkou základní Active.
Citigo modelového roku je již prodeji za ceny od 197 900 za třídveřovou variantu 1.0 MPI Active (60 k) do 319 900 Kč, které Škoda požaduje pětidveřový model 1.0 MPI G-TEC Czech Team.