Radosti a starosti týdne: Návrat starých supersportů?

Japonské sporťáky se možná brzy opět pustí do staré bitvy z devadesátých let. Přijedou nástupci Hondy NSX a Mitsubishi 3000GT?

Velká radost: Nová Honda NSX v akci už za pár dnů!
Na nástupce legendární Hondy NSX, které se přisuzuje, že svým konstrukčním přístupem ukázala směr moderním supersportům, je konečně o něco hmatatelnější. Kdo za ty dlouhé roky čekání již přestal věřit v jeho existenci, může se radovat – prototyp se představí již brzy na závodě Honda Indy 200. Do prodeje se ale dostane až roku 2015.

Radost: Mitsubishi Evo XI má být hybrid s 500 koňmi
Mitsubishi Lancer Evolution neměl do příští generace naději na to, že bude vypadat tak, jak jsme jej znali doposud. Nicméně do prodeje by se mohl dostat spíše ve formě supersportu s hybridním pohonem o výkonu 500 koní, který by měl mít namířeno především proti Nissan GT-R. Že by duchovní nástupce Mitsubishi 3000GT?Nezájem: Čechy (a Slováky) lákají ojeté škodovky
Prohrabovat se v číslech může být občas pěkná nuda, takže koho statistika nebaví, ať rovnou přeskočí na další odstavec. Nicméně není bez zajímavosti, že se v zemi Škodě zaslíbené zákazníci vybírají i Ford Focus, který je třetí nejoblíbenější ojetinou na našem trhu. Zábava na silnicích zřejmě ještě nevymřela…Starost: Citroën C-Elyseé WTCC – jeho 1.6 Turbo má 380 koní
Citroën C-Elyseé je velmi prosté a levné auto, bohužel však ostrou závodní verzi s turbem přeplňovaným motorem o výkonu 380 koní neseženete za dvě stě tisíc. Vlastně jej neseženete vůbec, leda byste se vydali na dráhu seriálu WTCC. Přejeme si silniční derivát, prosím.

Velká starost: SUV od Bentley dostalo zelenou
Ajéje, mastodont od Bentley skutečně vznikne… Vlastně proti opulentně luxusnímu SUV v zásadě nic nenamítáme, takový Range Rover zbožňujeme, a tohle auto aspiruje ještě výš. Jenom těch fotbalistů, co v něm bude jezdit…

28.7.2013 9:00| autor: Hugo Kottás

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist