Legenda mezi chalupářskými kombíky přijíždí v novém, stále nabídne unikátní motor i pohon všech kol
17 fotografiíSubaru Outback
Nové Subaru Outback přijíždí ještě lepší než kdy dřív.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
17 fotografiíSubaru Outback
Nové Subaru Outback přijíždí ještě lepší než kdy dřív.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Za mě je Subaru fajn auto. Měli jsme ho taky a kdyby se po 500 000 kilometrech nerozsypal motor, tak s ním jezdíme doteď. Za mě paráda. Díky tomuhle autu jsme s tím druhým prakticky nevyjeli a stálo třeba měsíc v kuse pod zakrývací plachtou, protože s ním nikdo reálně nechtěl jezdit. A to to bylo auto manželky, kterou jsme schválně kupovali proto, že je menší. 🙂
Super článek, se subaru jezdí většina českých chalupářů, to í přeci každý, proto ani nikoho nepřekvapí, že v článku není uvedená spotřeba, velikost kufru, ani na jakou váhu má tažné zařízení. Hlavně, že na střechu dáte přes 300 kg´, to je nejdůležitější informace. 🙂
Poslední 4 auta, která jsem vlastnil, byla ze stáje Subaru. Nic jiného po první zkušenosti nechci. Stále ještě poctivé atmosferické motory, bohužel politika EU poctivosti nenahrává. Jen ta plechařina je o něco tenčí – co si budeme ale povídat, to platí dnes u všech značek. V interiéru nevymýšlí žádné novinky, proto se zorientuje každý během chvilky. Co se týká designu, ten je prostě Subaru vlastní – někomu se nelíbí, mě se osobně naopak líbí moc, protože není prostě tuctový. U většiny dnešních evropských aut nevidím žádné emoce – pouze nudu. Každopádně, většinou kdo zkusí Subaru, už zůstává věrný. To o mě platí určitě. Brzy budeme řešit nové auto, a sice z důvodu očekávané rodiny – Subaru je jasná volba pro svou bezpečnost (4×4 je aktivní bezpečnostní prvek, vše ostatní dostupné v běžných autech jsou pasivní prvky = působí až když je problém, 4×4 problémům předchází). Outback nebo Forester bude jasná volba. @Petr: Článek je spíše představením, test přijde určitě vzápětí. Kdo chce vědět, informace si najde třeba na oficiálním webu.
Ten design ,katastrofa,priserne…..