Internetové auto roku 2012: finále, výsledky a vítězové

Anketa Internetové auto roku je za námi. Hlavní výhra, auto, je u svého nového majitele. Do správných rukou teď zamířily také ceny pro vítězné kandidáty.

O co v anketě Internetové auto roku šlo, už dávno víte, většina z vás, našich čtenářl, také aktiuvně hlasovala. Takže je jznámo, že v každé kategorii, vyjma Auta pro ženy, bylo nominováno šest vozů, ty byly do ankety vybrány na základě doporučení členů našich motoristických magazínů. A zbytek už byl na vás…

My jsem do poslední chvíle očekávali výsledky s napětím, nedalo se tušit, kdo vyhraje. Už při jmenování kandidátů do ankety se všechna nominovaná auta jevila jako vzájemně konkurenceschopná. Nakonec nejvíce hlasovali soutěžící pro automobil Škoda Citigo, to se tedy nejen stalo vítězem ve „své“ kategorii Auta do města, ale s celkovým počtem 8646 také absolutním vítězem ankety.“Zisk titulu Internetové auto roku 2012 je oceněním nejen pro náš kompaktní vůz Škoda Citigo, ale také pro všechny, kdo stojí za značkou Škoda v České republice,“ prohlásil Vítězslav Pelc z oddělení komunikace Škoda Auto. „Tento úspěch je pro nás cennější o to víc, že se jedná o názory čtenářů, hlasujících. Je pro nás jasným signálem, že i v době cenově agresivních kroků konkurence dokáží
zákazníci v ČR ocenit skutečně kvalitní vůz za férovou cenu.“

Škoda Citigo fotogalerie – vše co potřebujete vidět

Škoda Citigo fotogalerie

ČTĚTE TAKÉ: Speciál o spotřebě paliva – vše, co potřebujete vědět
„… dozvíte se, jak se vlastně spotřeba paliva měří, jak jezdit ekonomičtěji a zejména jestli se vám vůbec vyplatí připlatit si za diesel nebo za úspornější auto.“

Autem pro nejúspěšnější se s 8166 hlasy stalo Lamborghini Aventador. V kategorii Auta pro volný čas, kterou reprezentují zejména automobily typu SUV, se stal vítězem Range Rover Evoque, když na jeho konto bylo připsáno 8092 hlasů.


Cenu v kategorii Auto pro volný čas získal Range Rover Evoque. Gratulujeme.

Na otázku, zda výrobce očekával, že se Range Rover Evoque stane tak populární v oblasti automobilových anket, odpověděl Alexander Vysek z Jaguar Land Rover, že „každý automobilový výrobce vyrábí auto tak, aby se lidem líbilo. Auto se dopředu testuje, což jsme také udělali, a výsledky z toho byly vynikající, ale čekat se to nedá.“ A pokračoval s vyjádřením k vítězství Range Roveru v dané třídě: „Musím říct, že jsme do dnešního dne pozitivně překvapení a těšíme se z každé ceny. Relativně malý výrobce jako je Jaguar Land Rover není zvyklý dostat každý rok takové ceny, takže z toho máme opravdu velkou radost.“Autem pro rodinu se s 4929 hlasy stalo Hyundai i40, mezi nominovanými do třídy Auta pro radost se stal díky 5176 hlasujícím Mercedes-Benz třídy C Coupé. K výsledku se vyjádřil za české zastoupení značky Jan Kuhn a řekl: „Velmi si vážíme ceny, kterou jsme získali díky přízni čtenářů. Všem fanouškům značky Mercedes-Benz moc děkujeme za zaslané hlasy a magazínům Autoweb.cz, Autotube.cz a iMotorMag.cz přejeme mnoho nadšených čtenářů.“


Mercedes C Coupé jako ideální auto pro radost? Podle výsledků ankety ano!

Napříč kategoriemi byl po ukončení hlasování analyzován počet žen v anketě, díky jejich hlasům se Autem pro ženy stalo Audi Q3, když získalo 2147 hlasů. „Vítězství modelu Audi Q3 v anketě Internetové auto roku v kategorii Auto pro ženy nás velice těší. Obliba Audi Q3 u žen-motoristek má hned několik důvodů. Ženám za volantem je všestranným a zároveň velmi elegantním společníkem.

Robustní kontrukce Audi Q3 poskytuje dostatek bezpečí jak na silnici, či v lehkém terénu, tak v městských uličkách a jeho ladné linie lahodí i velmi náročnému oku. Do nebývale prostorného interiéru a zavazadlového prostoru se vejde spousta věcí, které řidičky ať už aktivní maminky, sportovně založené či pracovně zaneprázdněné ženy ke svému každodennímu životu potřebují,“ komentuje úspěch kompaktního městského SUV značky se čtyřmi kruhy Jan Klíma, tiskový mluvčí Audi.V rámci ankety byly vypsány atraktivní a hodnotné ceny pro hlasující, a ten, který se strefil (a nebo byl nejblíže) svým tipem k finálnímu počtu hlasů absolutního vítěze, získal první cenu, automobil Mitsubishi Colt. Z rukou Filipa Rakovana si zbrusu nový vůz převzal Petr Kaplan z Rychnova nad Kněžnou.


Petr Kaplan tipoval nejlépe, a tak vyhrál, a odjel domů s novým Mitsubishi Colt.

DOPORUČUJEME: Čtenářský test Mazda 626
„… v naší rodině se uvelebily hned dva koráby z japonské továrny Mazda. Jeden s nájezdem asi 80 000 km (dnes 150 000 km) a druhý měl najeto 160 000 km.“

Generálním partnerem soutěže byla společnost AAA Auto, hlavním partnerem Direct Pojišťovna. Mezi další partnery patřili pořadatel amatérských automobilových závodů a řidičských kurzů AmaterCup a půjčovna aut Dream-Cars.
Na mediálním poli se hlavním partnerem stal portál sauto.cz a dalšími mediálními partnery ceskenoviny.cz, volny.cz, denik.cz, Radio Blaník, Radio City, Fajn Radio a Hitrádio Magic.

Autoweb.cz

21.6.2012 11:19

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist