Ženy si oblíbily supersporty. A Mini

Stále více žen nakupuje auta z říše snů, ale podle statistik dávají přednost praktičnosti před výkonem a rychlostí.

Studie, kterou zveřejnil portál truecar.com, ukazuje, že si ženy v loňském roce velmi oblíbily drahé supersporty a luxusní vozy. Na americkém trhu ženám uchvátilo hlavně Lamborghini, v roce 2010 si ho koupilo 7,4 % žen oproti 5,2 % loňského roku. U žen si polepšilo i Ferrari z 5,1 % na 6,4 % a kupodivu i Rolls-Royce z 8 % na 9,3 %.

Studie ale ukazuje, že ženy obecně dávají hlavně přednost praktičnosti, bezpečnostní a komfortní výbavě a designu. Muži naopak hledají výkon, rychlost a podle průzkumu více porovnávají auta podle technických dat. Muži také aktivně vyhledávají informace o nových modelech a věnují výběru nového auta více času. Ženy se orientují hlavně podle doporučení a nechají se více přesvědčit reklamou. Na ženy také více platí ceny a spotřeba pohonných hmot.U žen je ze značek nejúspěšnější Mini, které si koupilo 47,9 % zákaznic a následuje Kia (46,8 %) a Honda (46 %). U mužů naopak vedou Ferrari (93,6 %) a Maserati (84,4 %). Z obyčejnějších značek je to pak Porsche (80,3 %).

Zatímco u žen zvítězily v roce 2010 modely Volkswagen New Beetle, Volkswagen Eos a třeba Volvo S40, mezi muži bylo nejúspěšnější Porsche 911, BMW M3 a samozřejmě Ford F-150. Uspěl i Chevrolet Corvette a Audi S5.

autoweb.cz

12.4.2011 6:45

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist