bazar_uver_per-352x198.jpg

Ceny ojetin rostou nejen v České republice, nejlevněji se prodávaly vozy v době nouzového stavu

Ojetá auta

V době uzavření poboček prodejců ojetých automobilů se dalo v České republice pořídit automobil v průměru o 17 000 korun levněji než dnes. Na Slovensku a v Polsku byl rozdíl v ceně dokonce 28 000 korun. Nyní ceny porostou.

Diskuze

12 komentářů

    Milan

    No vida, dobrá zpráva, že šla v době nouzového stavu auta pořídit i levněji. A teď to podle sezónních slev a nabídek a různých prodloužených záruk typu Carlife vypadá, že ceny pořád nerostou, že se dají pořídit velmi dobrá ojetá auta

    Kamnický

    Má to logiku, v době nouzového stavu neměl nikdo moc starosti řešit koupi auta. Jsem rád, že už to je za námi, že ceny nikterak dramaticky neposkočily, přece jenom v létě se auto vybírá tak nějak snadnějc, je na to víc času

    Hanes

    A nějaká čísla, jak to vypadá teď v půlce prázdnin?

    Tomino ValMez

    Dobrá je ta ilustrační fotka, jak tam stojí zaparkovaná auta na prodej v autobazaru. Aut je dostatek a ceny dělá trh. Jaká je poptávka, taková je nabídka. A pokud byly v březnu a v dubnu autobazary zavřené, tak se logicky neprodávalo a když se prodávat mohlo, tak to bylo levnější, protože majitelé auta prodat zkrátka potřebovali, když je dali do nabídky. Nikdo nevěděl a vlastně pořád neví, jak to s tím koronavirem je, ale tomuhle se nelze divit, že se v koronavirové době auta prodávaly levněji

    JAMBORA

    vidím, že se opravdu prodává levněji. Skvělá zpráva!!!

    Radek V.

    Nemám rád to strašení, že ceny porostou. Nikdo to neví jistě, jsou to jen nějaké predikce. Zbytečně to pak odrazuje od návštěvy autobazaru bych řekl…

    Radim

    Mám od nich vyzkoušeno aaaauto.cz/financovani a rozhodně lepší než řešit úvěr někde v bance nebo v úvěrovce

    hradeckyj

    snad už se teď od září nebude nic uzavírat a všechno pojede, ta krize byla uměle vyvolaná a způsobila problémy na všech trzích. Automobilového průmyslu se to citelně dotklo, nebyly zastaveny jen prodeje v autosalonech a v autobazarech, ale zejména byla zastavena celá výroba, což neznamená nic jiného – nových aut nebude tolik, kolik by mělo být, aby byl trh v rovnováze

    Hanes

    Levná auta mají smysl a stále můžou dobře sloužit, ale auto pod 150, 200 tisíc se někdy nemusí vyplatit. Osobně bych šel do mladších ročníků a radši trochu přidal a vyhnul se tak častějším návštěvám autoservisu

    Manč

    Dobré je to zdůvodnění, podle kterého všechno hraje – nevyráběla se nová auta v automobilkách, lidé si drželi doma ojetiny a když je pak po uvolnění prodeje prodat mohli, tak jim stouply ceny, protože aut je málo? Nevím, nepřijdou mi tyhle důvody relevantní. Kdo chce nové auto, koupí si ho. Kdo chce ojeté, má nepřeberné množství možností vybrat si ho v nějakém lepším velkém autobazaru

    Vlasta

    Lidi v souvislosti s covidem totiž zjistili, že je lepší cestovat autem než hromadnou veřejnou dopravou, takže se poptávka po autech nutně projevit musela, a kde jinde, než na sekundárním trhu (autobazary), když primární trh byl odstaven déle a s většími důsledky (automobilky nevyráběly vůbec)

    Fred Flinstoun

    A teď už zase brzo zjistíme, jak to bude vypadat v podzimní druhé vlně. Počty nakažených rostou raketově, lockdown se prý nechystá, ale kdo ví, co bude zítra.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist