-
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
-
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
-
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
-
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
-
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
-
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
-
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
-
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Volkswagen Beetle
VW Brouk, dříve označovaný jako Typ 1, patří mezi malé vozy vyráběné v letech 1938 – 2003. Název vznikl jako přezdívka a až od roku 1967 se používal jako oficiální označení. (Německy brouk je Käfer). Autorem slavného designu Brouka je Erwin Komenda. Zajímavostí je, že se jedná o vůbec nejdéle vyráběný vůz s největším počtem vyráběných kusů bez jakékoliv změny designu. Jedná se zkrátka o automobilovou legendu. O tom svědčí i fakt, že je nejprodávanějším vozem všech dob. V roce 2003 byla ukončena výroba, kdy z továrny v mexickém Pueblu vyjel poslední kus, tím tedy byla ukončena slavná éra „starého“ Brouka.