Subaru Legacy 2015: lákavější design i dvoulitrové turbo

Nové Legacy nedorazí dříve než v roce 2015, koncern FHI má však základy příští generace hotové a momentálně je ve fázi testování prototypů.

Současná pátá generace Subaru Legacy se vyrábí od roku 2009 a stejně jako předchozí model zřejmě zůstane na trhu šest let. Do výměny „stráží“ nějaký ten pátek tedy ještě zůstává, na nějaké velké zevlování však japonská automobilka čas nemá a proto rozjela intenzivní testování nástupce.

Tento konkrétní prototyp byl zachycen v americkém Michiganu a skrze tlusté vrstvy kamufláže o jeho detailech mnoho říci nemůžeme, nicméně vůz by měl údajně podědit některé stylistické prvky po koncepční studii WRX představené letos v březnu.

Kolegové z americké stránky MotorAuthority poukazují na to, že Subaru testuje příští Legacy ve společnosti Audi Allroad (fotograf nespecifikoval, jestli A4 nebo A6) a výběhového Infiniti G37x. Je nasnadě, že tzv. „symetrický pohon všech kol“ bude mít nový sedan, kombík i crossover Outback už ve standardu.Nad seznamem pohonných jednotek můžeme pouze spekulovat, předpokládá se ale, že Legacy bude mít ve Spojených státech opět v základu nedávno modernizovaný atmosférický čtyřválec o objemu 2,5 litru, výkonu 175 koní při 5600 ot./min. a točivém momentu 236 Nm, zatímco v Evropě můžeme očekávat dvoulitrový boxer diesel, možná s nepatrně navýšeným výkonem.

Otazník visí nad u nás neprodávanou variantou 3.6R s plochým šestiválcem o výkonu 260 koní, která bude patrně nahrazena verzí GT s přeplňovaným boxerem, akorát jeho objem bude po vzoru Foresteru snížen z 2,5 na 2,0 litru. V SUV nabízí 240 koní a 350 newtonmetrů (v USA 253 koní) ve spojení s bezestupňovou převodovkou Lineartronic, což by mohla být kombinace připravená i pro Legacy. Jestli také pro evropskou klientelu, nyní nevíme.

Informátoři blízcí automobilce dále říkají, že budoucí Subaru Legacy adoptuje také hybridní pohon. Není pochyb, že stejně jako v případě typu XV půjde o benzínový agregát spřažený s elektromotorem a Lineartronicem, detaily konstrukce, stejně jako podrobnosti o voze samotném však momentálně zůstávají utajeny.

Miro Mihálik, zdroj: MotorAuthority

9.7.2013 7:30| autor: Miro Mihálik

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist