Nový český motocykl FGR Midalu má šestiválec!

Zapomeňte na Jawu, českým (a světovým) motocyklům nyní kraluje FGR Midalu 2500 V6 s výkonem 240 koní.

Diskuze

18 komentářů

    trhač

    Kam se hrabou všechny ty Monstery a V-Maxy… Tohle je fakt peklo! Nutně potřebuju milion, hned!

    Ale no tak, pane redaktore, tu větu \“Zatímco na zbytečné cyklostezky je všude peněz dost…\“ jste si mohl odpustit. V tomhle státě se promrdají miliardy, mám jednu z největších korupcí na světě, peníze se rvou bezhlavě do všeho možného co nemá budoucnost, a vy si vzpomenete zrovna na cyklostezky. Je mi jasné že motoristi nemají rádi cyklysty a naopak, ale čím méně se budeme potkávat, tím méně nám to přece bude vadit, ne?:)

    kryton

    Přesně to sem chtěl napsat. Tady se pořád brečí jak bezohlední cyklisti se motají zde přítomným \“mistrům\“ volantu pod kola, ale když se postaví cysklostezka, aby bylo cyklistů na silnicích míň, tak je to taky špatně… Možná ste si toho nevšimli, ale velká část tohoto národa není tak shnilá jako vy a aktivně se věnují nejkému sportu. A cyklistika je asi ten nejrozšířenější… Jinak krásná mašina

    Daniel

    Moc dobrá zpráva!!!jen tak dál.Ať opět české ručičky ukáží celému světu, že umíme taky něco vytvořit a né jenom … !
    A ohledně cyklostezek a cyklistů vůbec…tohle je motoristický web.
    Mo to ristický web, čili web o motorech a atd.Přece nemůžete čekat, že tady a snad nebude nikdy, vychvalován jiný sport, než ten motoristický.
    Sám jezdím na kole a docela často ale to sem nepatří…Tak se nerozčilujte kupte si motorky a jezděte taky chlapi!

    dan

    hmm, to by nejdřív cyklisti museli cyklostezky používat a ne se cpát pořád po silnici. Denně potkávám neosvětlené vši, které si to hasí prostředkem hlavní silnice, hlavně že vedle maj cyklostezku jako kráva

    tonys

    Přesně tohle jsem se chystal psát a vidím že je nás víc. Nechápu proč se navážíte do cyklistů, ale to bude asi nějaký drobný komplex pana velkého pisálka…Sám jsem milovník aut a moc rád jezdím i na kole a tuhle část článku mi jaksi hlava nebere. Jděte se léčit, pane pisálek!

    Thorn

    jo, toto je web o autech …takže i přes hrdost o motorkách hledejte info jinde.

    Ke stroji… že je to podobný nesmysl jako auta s 1500 koňmi se samozřejmně nenapíše. Ten výkon nepřenese žádná dostupná pneu. Že je to těžký jako kráva(ještě to bude suchá hmotnost). No výhrad je víc ale autařům se tenhle článek líbí. Konečně něco českého. Třikrát hurá

    Fat Old Sun

    Nic moc, zase je to jen zadokolka … co takhle 2×2?

    Darren

    Hrdost! Krásný stroj, doufám, že najde spousty spokojených zájemců.

    Michal

    Jsem rád, že jsme potvrdili, že tu přece jen nějaká strojírenská tradice (snad ještě z dob 1. republiky zůstala) a jsem rád, že dokážeme vyrobit něco rychlého a zajímavého, na stranu druhou, je to pouze inženýrské cvičení, (něco jako Lexus LFA), i když ve srovnání s Lexusem, o reálné (každodenní použitelnosti) tohoto stroje pochybuji. To že pánové z firmy FGR umí, nám už ukázali, tak co teď začít (byť maloseriově) vyrábět něco, co by mohlo konkurovat Japoncům a Italům?

    Glum

    Souhlas! Když to nemá quattro tak je to i s 2,5 l šestiválcem z audi naprd.

    Miky

    Tenhle odborný komentář mne ujistil, že jsem v Česku.
    Během deseti vteřin napsat chytrý komentář a basta. Každý supersport disponuje výkonem, který nemůže v reálu využít. Přesto se vyrábí a úspěšně prodávají. Navíc tohle není supersport. Je velmi jednoduché něco kritizovat, to umí každej blb. Ale něco vymyslet a dokonce to zrealizovat? To už dokáže jen malá skupina lidí, díky které je důvod sledovat třeba tyhle stránky. \“Chytrolínům zdar\“

    je tato věc. Vsadím botky, že libovolná normální motorka normálního výrobce – třeba BMW – je po všech stránkách lepší. Tohle je akorát pro blby, kteří musí ukázat, že na to mají.
    O finanční stránce ani nemluvím – v životě se to nemůže zaplatit, takže jen a jen vyhozené peníze (jen doufám, že na vývoj dostali nějaké dotace od Čechistánu, nebo dokonce oblbli EU)

    Popravdě jsem nepochopil o čem to je? Vyrobit něco co nikdo nevyrobil? Myslím ,že heslo zlaté české ručičky tady není na místě s ohledem kolik milionu a to ještě v dotacích na to bylo vynaloženo. A výsledek? Sice pěkný stroj ,který bude pro 99% lidí fin. Nedostupný.

    Polaris

    „cyklysty“ (sic) nemá rád nikdo, vyjma jich samých. To jen tak pro pořádek.
    „čím méně se budeme potkávat, tím méně nám to přece bude vadit, ne?“ – Tak to jistě. Ale nemyslíte to doufám tak, že abychom se té ocyklené pakáže zbavili z chodníků a přechodů, budeme muset postavit cyklostezky tři vedle sebe a ideálně ještě v patře nad nimi? Protože Jako chodec vám odpovědně tvrdím, že se s nimi srážím na chodníku, který je pět metrů od souběžné cyklostezky ve čtvrtí, kde by jinak ten otrikotkovaný úchyl dojel bez porušení předpisů a otravování lidí kamkoli.

    Polaris

    Cyklistika je asi ten nejrozšířenější? Tak to je hodně dobrý vtip… zábava pro čtyřprocentní menšinu. 🙂

    Dan

    Ono kdyz kilometr cyklostezky stoji pomalu tolik co kilometr silnice neni se cemu divit, nevim jestli jsou ty cyklostezky vyztuzeny zlatem,nebo nekdo pri jejich vystavbe tak strasne krade, ale za ty prachy co se za ne uctujou by se dala postavit normalni silnice a jeste by zbylo ny vyvoj nejen motorek

    P.J.I.

    Nevím jestli je to osobní názor, či zakázka pro nesoudného „redaktora“. Cyklistické stezky jsou rozhodně účelovější, než pochybné, přehnaně „nadupané“ motorky. Už samotná poznámka o vývojových dotacích z „veřejné ruky“, by měla vyvolat diskuzi k takovému šílenému projektu, jakým je „peklostroj“ tohoto druhu. Určitě by měl být rozhodovací orgán vyzván k věcnému obhájení nesmyslného rozhodnutí….

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist