Nové X1 je městský univerzální vůz s neomezenou radostí z jízdy, říká BMW

... a má dynamický, sebejistý design s jedinečným charakterem. Pohonné ústrojí nabízí širokou paletu inovací pro široké možnosti sportovního využití.

BMW si je evidentně s novým X1 velmi jisté, když v tiskové zprávě nešetří superlativy, a je fakt že (zatím jen podle fotek a ne po reálném setkání) vypadá auto, s přídí ve stylu většího X5, mohutně, robustně, dospěle. Nové BMW X1, které navazuje na předchůdce, jehož se prodalo na 730 000 kusů, se vyrábí v továrně v Regensburgu a teď si projdeme v několika bodech zásadní detaily.

Jak už bylo řečeno, na designu jsou jasně patrné typické prvky (větších) modelů BMW X, robustní proporce, svalnatý kukuč, to je patrné hned na první pohled. A změny k lepšímu by měly být zřejmé také v kabině, nově navržený interiér by měl disponovat výrazně zvětšeným vnitřním prostorem a variabilitou. A automobilka také mluví o moderní prémiovosti interiéru, pro značku typické.

Co najdeme pod kapotou? Nejnovější generaci čtyřválcových motorů a převodovek „pro mimořádné sportovní vlastnosti a hospodárnost v daném segmentu,“ když se opět odrazíme od oficiálního vyjádření. Což v reálu znamená BMW X1 xDrive25i, BMW X1 xDrive20i, BMW X1 sDrive20i, BMW X1 xDrive25d, BMW X1 xDrive20d a BMW X1 sDrive18d. Přičemž „x“ označené specifikace využívají pohon všech kol xDrive, zatímco auta s „s“ jezdí s pohonem předních kol.

  • obrázek1
  • obrázek2
  • obrázek3

Zobrazit všechny fotografie

Komfortní styl jízdy by měla zaručit nejmodernější technologie podvozku, variabilní sportovní řízení a aktivní tlumiče Dynamic Damper Control jako volitelná výbava, na přání mohou mít zákazníci také podvozek M Sport. Jak to jde dohromady s předurčením do městského prostředí, což hlásá BMW už od začátku, včetně nadpisu tiskového prohlášení zcela nevíme a jisti si nejsme ani z přiložených fotografií, které kromě minoritního podílu městských záběrů zobrazují auto v písku, na silnici, na pláži, v terénu…

Každopádně jsme si jisti tím, že bude moc mít velmi zajímavou a širokou výbavu, ať už by mělo jít o standardní prvky typu ovládacího systém iDrive, dešťového senzoru, Servotronicu a voliče jízdních režimů Driving Experience Control. Nebo o seznam doplňkové výbavy, kde jsou třeba LED světlomety a elektricky ovládané víko zavazadlového prostoru, škála individualizace (standardní, Advantage, Sport Line, xLine a M Sport) či nabídka z programu BMW ConnectedDrive.

4.6.2015 8:38| autor: Filip Rakovan

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist