O nové diesely není zájem, ale u ojetin jsou naftové motory stále žádanější
Ojetá auta
Zájem o nové diesely již několik let upadá, ale v ojetinách jsou stále žádanější.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Ojetá auta
Zájem o nové diesely již několik let upadá, ale v ojetinách jsou stále žádanější.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
nechápu proč teď když jsou dieslové motory tak vylazené, že jejich spotřeba je opravdu nízká jsou dielsy tak opovrhované, alespoň padne jejich cena a budou dostupnější těm co je chtějí jako třeba já
…..jestli to nebude cenou
diesel jako benzíňák asi, znám oba typy a každej má něco do sebe
Já mám diesel a vždycky budu mít diesel
Velmi dobrá nabídka dieselů za velmi dobré ceny https://www.mototechna.cz/prodej-vozu/diesel?page=3&sort=27
Bylo to dobře vykompenzovaný, že pořizovací cena dieselů je vyšší, zatímco nafta byla levnější. Ale dneska se už ceny na benzínce stírají, benzín stojí prakticky co nafta, tak to bude asi ten důvod, proč zájem neroste, ba naopak
V jiném článku uvádějí: „Zatímco nabídka benzínových i dieselových aut klesá souměrně, v případě alternativních paliv byl úbytek minimální. 48 % vozů mělo dieselový motor (60 % v březnu) a 29 % benzinový (36 % v březnu).“ Původní diesely, ty ojeté, fungujou určitě líp a asi i míň žerou, než nově vyrobené auta, toť můj názor
Hlavně bude záležet na vývoji cen ropy. Takhle to je jako věštit z křišťálové koule.
V dnešní době to je sázka do loterie, nejde snadno odhadnout provozní nákladů a přičíst je k pořizovací ceně. Věštění z křišťálové koule je dobrej příměr, bohužel…
Za mě diesel https://www.aaaauto.cz/diesel/ A že jich je v nabídce a jekejch fár. Audi a6 *2011 za 200 tisíc. Stylový fáro, snová cena dle mýho
Jsem zvědavá, jak se ty hybridy a podobný novoty časem vyvinou, zejm. finančně, jestli to nebude jen scifi, si je pořídit
Já bych zájem měl, jen kdyby ty nové diesely byly cenově dostupnější
Budoucnost asi není v ropě, ale naši generaci, si myslím, ty nové alternativy v masové výrobě minou.
S dieselem jsem spokojen a už bych nechtěl auto benzínové.
Hmm, asi každého názor, jak tak koukám. Já zas nafťáka měl a mám a teď už do něj znova nepůjdu. Uvažoval jsem o nějaký alternativě a možná i právě takticky vyčkávám, jak se to pohne, ale klasickej diesel už nee
Včera na benzině před Berounem stejná cena na halíř pro benzín i naftu, 30 korun a nějaký halíře. LPG za 13. Je otázkou času, jak to půjde dál, a pak při nákupu dalšího auta by bylo dobré si to spočítat, co se vyplatí víc. Nebo jestli už jít do hybrida….
Mám vyzkoušená jak benzínová tak i dieselová auta a co se kvality jízdy týče, benzín vyhrává na plné čáře.
Nový diesel se, řekl bych, od těch starší liší, proto je po něm poptávka v ojetinách a v novém voze by do něj šel jen blázen
Právě zrovna o superbu v dieselu uvažuju už nějaký ten pátek https://www.aaaauto.cz/skoda/superb/diesel.html a docela koukám, že vyrobenej v roce 2017 je už dost pod hranicí půl milionu, to mě příjemně překvapilo
Na to Citigo-e iV za cenu kolem 300 tisíc korun se opravdu už těším!
keď už passat, tak jedine naftový dvojliter
Na číslech 98 % konvenčních pohonů vs 2 %ojetin s alternativními pohony nevidím nic špatného. Auta smrdí a jezdí na benzín nebo naftu. Alternativy jó, ale pokud masově, tak zlevnit.
Jestli tu je někdo, kdo zvažuje nákup spolehlivého rodinného auta, jednoznačně doporučuju dieselový kombík, a je asi jedno, jestli se jedná o japonce nebo českou klasiku. Dobře jede, nemá problém a spotřeba je na rodinné výlety bezkonkurenční
Já bych i byl pro alternativní pohon, ale ta pořizovací hodnota vozu by nesměla být tak vysoká. Rád bych pro planetu udělal dobrej skutek, ale jak říkám, nemůžu se pro dobrej pocit vydat z peněz 🙁
Elektrovozy jsou hudba budoucnost, jen holt než spadnou jejich ceny (a to bůh ví, jestli spadnou někdy), tak bude hrát prim nafta
historicky jsou naftové motory s nejnižší spotřebou paliva a furt do toho bude někdo vandrovat s emisemi
Budoucnost je dle mého názoru v alternativních pohonech, ale proto by měly být víc dostupnější, aby se ovzduší a ropě začalo ulevovat
Pokud budou prodávat benzín i naftu za srovnatelné peníze, jako dosud, tak se nestane nic. Musely by a měly by zlevnit alternativní pohony a alternativní auta na ně, pak by se teprv vidělo, jak je kdo zodpovědnej. Zatím je to jen otázka peněz a to není dobře. Přitom očkování proti covid bude zadarmo 🙁
Před lety pro mě byl snový diesel. Dnes ho mám. Teď s ním o hybridu. Snad ho za pár let budu taky mít, třeba i ojetý, ale mít
Nedalo mi to a podniknul jsem průzkum: https://www.aaaauto.cz/ojete-vozy/hybrid.html A není to vůbec tak nedostupný, jak jsem si myslel. Zrovna ty kia rio nejsou špatný vůbec a daly by se pořídit 3 roky staré pod 400 tisíc. A překvapila mě hodně nabídka Peugeotu 508, to jsem ani nevěděl, že i Peugeot dělá hybridy
Ty superby a rapidy nebudu komentovat, spíš mě zajímají SUV auta kamiq, karoq a teď ten nový ka něco, ten název je podobný tamtěm, ale o trochu jiný. To nevím, jestli je strategicky dobře nebo špatně, třeba až se to uchytí víc no.
je to vždycky a jenom kvůli ceně paliva a pořizovací ceně, dokud v tom bude rozdíl, planeta se šetřit nebude
Diesely mají lepší výkon a neřekl bych, že jsou poruchovější nebo že se o ně musí víc pečovat. Horší je to asi jenom se startováním v zimě
Krize dolehne postupně jak na naftu, tak na benzín, ceny všeho poletí nahoru a to bohužel není dobrá zpráva pro alternativní pohony, pro stav životního prostředí ani pro naše peněženky. Smutná zpráva to je ve všech oblastech, jen obchodníci si můžou mnout ruce a docela se divím, že to očkování zatím nechtějí proplácet, když má být tak zázračné, bez následků a účinné…
Měla bych rozhodně zájem pro ekologičtější pohon, kdyby to bylo cenově dostupnější
Ropu už bych nechal být a povinně bych zlevnil ty alternativní vozy, aby matička příroda přestala aspoň trošku krvácet 🙁
V době korony teď všichni šetříme, za jídlo, za oblečení, za zbytečnosti. Ale šetřit životní prostředí, to šetří málokdo. Aspoň že teď už je možné házet plechovky od piva a nápojů do plastového odpadu, když se třídí, konečně!
Já nafťáka měl a už bych ho nechtěl. Pořád to žhavení a všechno a servis, ne, já už jedině benzín
tak to já na diesely nedám dopustit, nemůžu říct ani půl slova, možná proto, že ho mám garážovanej. Spolehnutí na ně je, šlape jak hodinky a co se výkonu týče, určitě táhnou víc než benziňácí
Ze zkušenosti bych to shrnul asi takhle: dal bych si hodně velký pozor na spotřebu a palivo, které se tankuje. Jsou v tom velké rozdíly a je nutné se tomu před koupí důkladně věnovat, kolik auto ujede naložené na 100 kilometrů a podobně
Pane Káninský, o objemu kufru a o spotřebě byly často interpretovány nepřesné míry a údaje, protože výrobce sám o spotřebě záměrně neuváděl standardní provoz. Totéž ten kufr. Takže za mě je určitě lepší auto ojeté, kde už je nějaká spotřeba vidět, a kufr se dá otevřít a přeměřit. Auto u dealera ještě není vyrobené.
Podle mě je právě to, co dělá diesel dieselem, je ZABĚHNUTÍ. Proto podle mě není zájem o diesely nové.
Tak pánové, já si zase nedám šáhnout na klasiku a benzín v pěkný tažný síle. S dieselem nemám dobrou zkušenost, měl jsem služebního a už bych do něj rozhodně nešel. Startování v zimě problém, v garáži lepší, ale stejně, pořád čekat na žhavení a pak ten odpich vžum to prostě nemá ani zdaleka srovnatelnej
proti dieselovému motoru nemám námitek,…. jako je to jiný auto než benzíňák ,…. ale má to svoje, chce to svoje a kdo se do něj umí vcitit, bude mrtě spokojenej
Měl jsem auto jak v dieselu tak v benzínu a rozdíl v nich byl, ale že bych kvůli tomu při koupi rozlišoval, jestli benzín nebo diesel, to mě nenapadlo. Řešiil jsem cenu a nějaký parametry a výkon, ale při dnešních shodnejch cenách benzínu a nafty v tom nevidim zásadní rozdíl.
Můj názor je ten, že dnešní naftové motory jsou tak moc komplikované, že každá závada stojí vždycky od padesáti tisícovek výš, spíš víc
Musím se přidat, diesely jsou vcelku poruchové a následná oprava je velice drahá a já to odhaduju spíš na statisíce.
Dieselu bych dal rozhodně přednost před hybridem, i když to může být ekologičtější. Jinak vše mluví proti a ani tenhle článek http://www.autoweb.cz/test-skody-superb-iv-ceske-limuziny-zasuvky/ můj názor nezměnil. Na klasickej benzínovej motor nikdo nemá.
Benzínová auta jsem měl vždy a před dieselem dával ruce pryč, protože jsem slyšel, jak jsou takové auta poruchové. O alternativách si já můžu nechat jenom zdát, takže zůstanu i nadále i benzíňáku.
Jsem spokojen s benzínem. Nevím, co na říká matička příroda naše, ale bohužel na eko verzi nemám dostatek peněz a ani se kvůli tomu bohužel zadlužit neplánuji
A vedel by mi niekto povedať, prečo sú tie diesely tak drahé? Pretože sú tak moc poruchové? A to isté tie hybridy,, budú niekedy lacnejší?
Osobně jsem po dieselu nikdy netoužil, užil jsem si s ním svoje se služebním, proto zůstávám i nadále věrný naturalu
Já býval s benzínem spokojenej leta letoucí a pak jsem docela náhodou přesedlal na diesela a pohoda jazz, nevidím v tom problém. Jasně, má to svoje specifika, ale je to auto určitě spolehlivější. Citroen teda jo.
Pokud se budou prodávat paliva (benzín i nafta) za pomalu totožné peníze, tak se nestane nic. Musely by zlevnit alternativní pohony a jedině tím by došlo k přechodu od brzy vyčerpatelných zdrojů k něčemu ekologičtějšímu.