Jedna z nejúspěšnějších českých marketingových akcí v oblasti ojetých vozidel od září opět pokračuje

Společnost Auto ESA spustila začátkem roku 2018 marketingovou kampaň s názvem „Auto za polovinu“. Podstatou kampaně bylo, že každý týden získal jeden zákazník slevu ve výši poloviny ceny vozu.
stazeny-soubor-1100x618.jpg Zdroj: archiv redakce

Foto: Auto ESA

„Díky této akci jsme zaznamenali enormní zájem klientů o naše vozy, což se projevilo především na návštěvnosti webových stránek Auto ESA a také na počtu rezervací konkrétních vozidel,“ říká Filip Kučera z Auto ESA. Nárůst prodejních poptávek byl rekordní a meziročně atakoval hranici +50 %.

Celková výše výher pak podle Kučery z Auto ESA překonal částku 3,5 milionu korun. Především z těchto důvodů považuje společnost Auto ESA kampaň za mimořádně úspěšnou a rozhodla se v ní pokračovat i v podzimním období..

„V pondělí 10. září spouštíme další kolo akce Auto za polovinu, v rámci které nabídneme každý týden jednomu výherci proplacení poloviny ceny vozu zpět,“ vysvětluje Filip Kučera z Auto ESA. Akce je platná i pro vozy, které byly zakoupeny s využitím finančních služeb a není podmíněna žádným dalším nákupem služeb nebo výrobků.

Více informací o akci najdete na webových stránkách www.autoesa.cz.

10.9.2018 11:59| autor: Autoweb.cz | zdroj: Auto ESA
Více o tématu: Auto ESAautomobil

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist