Horák: V čem je velká cena Monaka jiná
motorsport
O víkendu se pozornost příznivců motorsportu upínala k monackému knížectví. Velká cena Monaka je bezesporu vrcholem sezóny, na jezdce však klade enormní nároky.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
motorsport
O víkendu se pozornost příznivců motorsportu upínala k monackému knížectví. Velká cena Monaka je bezesporu vrcholem sezóny, na jezdce však klade enormní nároky.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Dost dlouho jsem žil, jako divák, v přeludu, že řídit závodní auto, potažmo F1 je prostě pohoda. Myslel jsem si, že když je to auto tak drahý, tak že má všechno vychytaný tak, že řidič jen točí volantem, šlape plyn/brzda a občas zařadí. Proto jsem byl velice rád za jeden díl Top Gearu, kde posadili Richarda do monopostu F1. Jeho zážitek s tím, co všechno v tom stroji je, jak se řídí a jak se s ním musí zacházet mě ukázal, jak moc jsem byl mimo (a to ty informace samozřejmě byly značně zjednodušeny, aby se pochopil i obyčejný divák). Od té doby mám, přesně jak píšete, obrovský respekt k pilotům F1, tak i ostatních podniků – udržet auto na trati a přitom konstantně \“ladit\“ jeho nastavení – to je něco neuvěřitelného.