Ford Focus RS (2002 – 2003): Splněný sen
30 fotografiíFord Focus
Říká se o něm, že je to nejlepší hot-hatch všech dob. Tak jsem si ho musel koupit. A ano, je naprosto boží!
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
30 fotografiíFord Focus
Říká se o něm, že je to nejlepší hot-hatch všech dob. Tak jsem si ho musel koupit. A ano, je naprosto boží!
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Asi bych jako majitel tohoto Fofo neměl komentovat článek jako první, ale je mi to fuk. Hugo, tohle je perfektní práce. Naprosto přesně vystihuje moje pocity z Focuse. Bravo! Jen dovětek – nechápu, že někdo řeší, jestli vybrat ten či onen hot-hatch. Za cenu pod 300 tisíc pořídíte podobné RS a věřte mi, budete si to užívat každým kilometrem. Nebudete nejrychlejší, nebudete mít nějvětší Gčka v zatáčkách (ikdyž vlastně budete, cha cha), nebudete mít všechny možné fičury jako bluetooth, navigace a podobné blbosti apod. Budete mít auto s duší!
Gratulace ke krásnému autu a chválím za to, že necháváte auta v originál stavu…
Já věděl, že Petr bude spokojenej a že můj drak bude v dobrých rukou! Už při našem prvním setkání bylo jasné, že přišel srdcař, o eresu věděl naprosto všecko a věděl do čeho jde. Stotřicítka je skvělý auťák, ale eresko je prostě sportovní náčiní, syrový hothatch, kterých bylo vyrobeno jen tolik, aby mohl být homologován pro WRC. A že se Fordu záměr povedl, o tom svědčí výsledky ve světovém mistráku. Já ho měl šest let, v Praze byly eresa snad jen dvě a nejvíc mě bavilo, jak ostatní šoféři čuměli, když s ním má drahá jezdila celkem svižně s dcerkou do školky! Tak Ti Petře přeju pěkný výlety a hlavně žádný výlety mimo trať – ale to se nebojím, ty na to máš ruce!
Petr Čtvrtníček
Focus RS jsem nikdy neřídil, ale 130i se samosvorem od Quaife jsem mel (ano, Drexler by byl lepší) a nemůžu si na něj ani trošku stěžovat. Zábavný a lehoucky auto, jakkoli v zimě fakt naprd (pamatují si, jak jsem se ještě bez spery nemohl vyhrabat v Karlíně z jednoho parkoviště). Respektuju tvou volbu, ale za Focuse bych ji ale nevymenil. 🙂
Ty krávo ty vole Milane, já to věděl! Ty vole ty smyky se stopadesáti. Gratuluju, Focus RS I je supr auto, srdcař co to tmelí. Proč jsi ho prodával? Ivan Horník