Brabus 650 (2016): doping pro čtyřlitrové biturbo Mercedesu-AMG C 63 S přináší 650 koní

V Ženevě nebudou tradičně chybět ani nejznámější tuningové značky - společnost Brabus z Bottropu se pochlubí „super-Céčkem“ schopným zdolat stovku za 3,7 sekundy.

Rychlé německé sedany střední třídy svými výkony pokrývají spektrum od cirka 430 do přibližně 500 koňských sil, což jim bohatě stačí na dynamiku překonávající někdejší supersporty, ani to však nejsou pro některé megalomany dostatečně přesvědčivá čísla, aby je považovali za uspokojivá.

Jedním z nich je i Prof. hc Bodo Buschmann, šéf společnosti Brabus specializující se na stroje koncernu Daimler, která aktuálně představila svou vizi, jak by měl správně vypadat a jezdit Mercedes-AMG C 63 S.

V sériovém provedení je tento sedan, popřípadě kombík osazený dvakrát přeplňovaným vidlicovým osmiválcem o objemu 4,0 litru, který má v základním nastavení 476 koní a 650 newtonmetrů, zatímco „eSko“ disponuje výkonem 510 koňských sil a točivým momentem 700 Nm. Brabus tato čísla zvýšil nově vyvinutou kompresorovou částí turbodmychadel, přeprogramováním řídicí jednotky a instalací nerezového výfuku na 650 koní a 820 newtonmetrů.

Díky tomu C 63 po úpravě akceleruje z místa na 100 km/h za 3,7 sekundy, zatímco nepatrně těžší kombík zrychlí na stovku o desetinu vteřiny pomaleji. Maximální rychlost auta se posunula až na 320 kilometrů v hodině, a také proto by měli zájemci o Brabus 650 zvážit také objednávku nových špičkových tlumičů Bilstein či dvacetipalcových kol se širšími pneumatikami o rozměru 255/30 ZR20 vpředu a 275/30 ZR20 vzadu.


24.2.2016 7:50| autor: Miro Mihálik
Více o tématu: autaBrabusspeciální

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.
TOPlist