16178.jpg

Šéf divize AMG: Válka výkonů končí

Zajímavosti o autech

Podle šéfa divize AMG jsme již na vrcholu, výkonnější auta už nebudou.

Diskuze

5 komentářů

    Falta

    Tohle by měli dělat všechny automobilky, snižování hmotnosti je správná cesta… I když to u AMG nejspíš změní charakter vozů. AMG byly vždycky těžky a silný lokomotivy.

    Josef K.

    KROMĚ ZABEDNĚNOSTI ZÁKAZNÍKŮ NENÍ ŽÁDNÝ TECHNICKÝ DŮVOD NEPOUŽÍT DO VOZŮ NAPŘ. AUDI RS6 MOTOR 6.0 TDI (400KW), KTERÝ JE JIŽ NYNÍ K DISPOZICI A KTERÝ BY MĚL ZÁSADNĚ NIŽŠÍ SPOTŘEBU A RS6 BUDE MÍT S NÍM ZÁSADNĚ LEPŠÍ DYNAMIKU NEŽ S BENZÍNEM.

    f4o

    nehnevaj sa, ale toto su typicke diesel kecy ovplyvnene viac marketingom znacky co by mala mat naskok vdaka technike a zavodmi le mans ako skutocnym stavom…

    ad1: na 6 litrovy 12 valec s dvoma turbami nie je zhruba 400kw (cca 540ps) podla mna ziadny zazrak… benzinove 6.0 V12 biturbo by malo vykon o dost vacsi….

    ad2: tak ako su sucasne turbodiesle velmi dobre, stale tak uplne nedosahuju uroven benzinovych motorov. staci si porovnat spickovy turbodiesel (napr. 3 litrove twinturbo od bmw, cca 285ps)a spickovy turbobenzin (napr. pre porovnanie 3.0 twinturbo od bmw, cca 305 az 325ps – v novej triede 7)no a ak niekto povie, ze benzin je horsi ako diesel, tak ma uplne otupene zmysly… (pozn. so spominanym dieselovym twinturbom od bmw mam osobnu skusenost a povazujem ho za naozaj vynikajuci motor, ktory je minimalne vyrovnany vacsine sucasnych porovnatelnych benzinovych motorov…)

    ad3: spotrebu by som v kategorii top modelov znaciek nebral za moc relevantny ukazovatel. je to zas viac o marketingu a falosnom pocite cisteho svedomia, ze moje auto neskodi zivotnemu prostrediu… nechcem tu rozoberat teorie o vyskumy o tom ako vsetky osobne auta dokopy v ceskej republike vypustia do ovzdusia tolko emisii ako jedna tepelna elektraren aku cina otvori kazdy tyzden; ani to, ze v tych naznecistenejsich mestach na svete tie ekologickejsie auta sucasnosti nasaju znecistenejsi vzduch ako vypustia z vyfukoveho potvrdia… rovnako nemienim nikoho presviedcat o tom, ze skutocny problem v znecistovani zivotneho prostredia je uplne inde a auta maju na svedomi tak 5 percent svetovych emisii a downsizing sice nie je apriori zla vec, ale problem s ekologiou podla mna zdaleka nevyriesi ani dokopy s eko-marketingovou vymenou benzinovych motorov za "uspornejsie" dieselove v top motorizaciach…

    ps: v ceskej edicii jedneho znameho britskeho automobiloveho casopisu spotreboval pocas testu vw touageg R50 V10 tdi viac mb ML63 amg… a kazdy kto mal maznost porovnat linearnost tahu v kombinacii zo zvukom napriklad benzinoveho osemvalca podla mna uzna, ze co ako su sucasne turbodiesle vynikajuce, nejaku dobu pokial sa ich vyvoj nezastavi, budu este stale kralovat benzinove motory…; kym nepride elektrika;) a to je dovod, pri vsetkej ucte, preco turbodiesle zatial stale nemaju co hladat pod kapotou sportovych aut (pod sportovym autom nemyslim cayenne ani audi a6;)

    Michal

    Přesně tak, redukce hmotnosti je správná cesta a nejen pro AMG. Vždy jde o poměr výkon/váha. Lepší je použít moderní materiály a technologie, už jen proto, že když je budou používat "prémiové" značky, vytvoří to tlak i na automobilky, jež dělají auta pro masy. Zkrátka a dobře WELL DONE AMG.

    Fuzzy_Stone

    Jsem nanejvýš rád že už trend se dostává na tento směr, snížit hmotnost je skvělá myšlenka. Doba s třílitrem v 1200 kg autě je snad nadohled 😉

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist