16178-352x198.jpg

Šéf divize AMG: Válka výkonů končí

Zajímavosti o autech

Podle šéfa divize AMG jsme již na vrcholu, výkonnější auta už nebudou.

Diskuze

5 komentářů

    Falta

    Tohle by měli dělat všechny automobilky, snižování hmotnosti je správná cesta… I když to u AMG nejspíš změní charakter vozů. AMG byly vždycky těžky a silný lokomotivy.

    Josef K.

    KROMĚ ZABEDNĚNOSTI ZÁKAZNÍKŮ NENÍ ŽÁDNÝ TECHNICKÝ DŮVOD NEPOUŽÍT DO VOZŮ NAPŘ. AUDI RS6 MOTOR 6.0 TDI (400KW), KTERÝ JE JIŽ NYNÍ K DISPOZICI A KTERÝ BY MĚL ZÁSADNĚ NIŽŠÍ SPOTŘEBU A RS6 BUDE MÍT S NÍM ZÁSADNĚ LEPŠÍ DYNAMIKU NEŽ S BENZÍNEM.

    f4o

    nehnevaj sa, ale toto su typicke diesel kecy ovplyvnene viac marketingom znacky co by mala mat naskok vdaka technike a zavodmi le mans ako skutocnym stavom…

    ad1: na 6 litrovy 12 valec s dvoma turbami nie je zhruba 400kw (cca 540ps) podla mna ziadny zazrak… benzinove 6.0 V12 biturbo by malo vykon o dost vacsi….

    ad2: tak ako su sucasne turbodiesle velmi dobre, stale tak uplne nedosahuju uroven benzinovych motorov. staci si porovnat spickovy turbodiesel (napr. 3 litrove twinturbo od bmw, cca 285ps)a spickovy turbobenzin (napr. pre porovnanie 3.0 twinturbo od bmw, cca 305 az 325ps – v novej triede 7)no a ak niekto povie, ze benzin je horsi ako diesel, tak ma uplne otupene zmysly… (pozn. so spominanym dieselovym twinturbom od bmw mam osobnu skusenost a povazujem ho za naozaj vynikajuci motor, ktory je minimalne vyrovnany vacsine sucasnych porovnatelnych benzinovych motorov…)

    ad3: spotrebu by som v kategorii top modelov znaciek nebral za moc relevantny ukazovatel. je to zas viac o marketingu a falosnom pocite cisteho svedomia, ze moje auto neskodi zivotnemu prostrediu… nechcem tu rozoberat teorie o vyskumy o tom ako vsetky osobne auta dokopy v ceskej republike vypustia do ovzdusia tolko emisii ako jedna tepelna elektraren aku cina otvori kazdy tyzden; ani to, ze v tych naznecistenejsich mestach na svete tie ekologickejsie auta sucasnosti nasaju znecistenejsi vzduch ako vypustia z vyfukoveho potvrdia… rovnako nemienim nikoho presviedcat o tom, ze skutocny problem v znecistovani zivotneho prostredia je uplne inde a auta maju na svedomi tak 5 percent svetovych emisii a downsizing sice nie je apriori zla vec, ale problem s ekologiou podla mna zdaleka nevyriesi ani dokopy s eko-marketingovou vymenou benzinovych motorov za "uspornejsie" dieselove v top motorizaciach…

    ps: v ceskej edicii jedneho znameho britskeho automobiloveho casopisu spotreboval pocas testu vw touageg R50 V10 tdi viac mb ML63 amg… a kazdy kto mal maznost porovnat linearnost tahu v kombinacii zo zvukom napriklad benzinoveho osemvalca podla mna uzna, ze co ako su sucasne turbodiesle vynikajuce, nejaku dobu pokial sa ich vyvoj nezastavi, budu este stale kralovat benzinove motory…; kym nepride elektrika;) a to je dovod, pri vsetkej ucte, preco turbodiesle zatial stale nemaju co hladat pod kapotou sportovych aut (pod sportovym autom nemyslim cayenne ani audi a6;)

    Michal

    Přesně tak, redukce hmotnosti je správná cesta a nejen pro AMG. Vždy jde o poměr výkon/váha. Lepší je použít moderní materiály a technologie, už jen proto, že když je budou používat "prémiové" značky, vytvoří to tlak i na automobilky, jež dělají auta pro masy. Zkrátka a dobře WELL DONE AMG.

    Fuzzy_Stone

    Jsem nanejvýš rád že už trend se dostává na tento směr, snížit hmotnost je skvělá myšlenka. Doba s třílitrem v 1200 kg autě je snad nadohled 😉

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist